Tervetuloa uusille! :flower: Rupeaahan meitä loppu kuun odottajiakin tulemaan kivaa tahtia...
Aika monelle sattunut sama LA kuin itsellekin 26.12.! :heart:
Tsemmpihalit
Raparperitaivas! :hug: Toivotaan, että kaikki hyvin... :heart:
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja sykkeen löytymisestä
Animula ja
joulunyytti! :heart:
Liipa Joo synnäri mulla OYS, mutta olen tästä lähialueelta. Meillä kunnassa neuvolassa oma ultra, niin katsovat aina ekalla kerralla, että raskaus oikeassa paikassa ja syke näkyy. Muutenhan sykettä mitataan sellasella aataminaikusella vehkeellä, ettei varmaan noin pienillä viikoilla edes kuuluis!
Seuraava ultra on sitten np-ultra rv 11-13, jonka kunta ostaa Oulusta terveystalolta niinkuin rakenneultrankin. Molemmissa nähtiin esikoisen aikaan 3D-kuvaakin! :heart: Eli ei tarvinnut erikseen mennä maksamaan 4D-ultrasta. Niin hyviä kuvia saatiin sieltäkin!
Niin ja neuvolahan laskee kierroksi aina sen 28pv. Sitten np-ultrassa tarkentuu ja muuttavat laskettua aikaa, jos heittää vähintään viikolla. Muuten pysyy samana...
Omasta olosta: Samaa edelleen... Aivan järkyttävä turvotus, joka alkaa jo päivällä. On mulla peitteleminen, jos tälläsena jatkuu!
En voi edes normi housuja pitää, kun painavat alamahaa, Muistan kyllä esikoiseltakin, että aikasin piti mammahousuihin siirtyä vk:lla 13, kun en sietänyt yhtään että housut painoi alamahaa! Mutta ei kai jo nyt sentään!
Sama selkä- ja alamahajomottelu jatkuu. : /
Onko täällä muita, jotka vielä
imettää? Imetän vielä esikoista ja haaveena olisi vuoden ikään imettää... Ei olis enään kuin pari kuukautta! Mutta nyt ruvennut miettimään, että voisko nuo jomottelut johtua imetyksestä? :'(
Juliet83 & Nuppu 4+5