Täällä ois yks joulukuun odottaja lisää, joka jännittää hulluna edellisten epäonnistumisten takia mutta onneksi se toivo jostakin aina kumpuaa!
Tietoina
LA 27.12. Ma&Mi / 28v / 1.lapsi / KOS (luulisin)
Elikkä ensimmäisen yritys on nyt takkuillut viime vuoden kesäkuusta lähtien ja nyt siis kolmas kerta toden sanoo. Laskettuaika on 33pv kierron mukaan laskettuna mutta sehän luultavasti vaihtuu ekassa ultrassa.
Oireina on ollut vasta yks yökkäytys bussissa, munasarjojen kipuilu, palelu, kauhee väsymys (voi tosin johtua levottomasta unesta) ja hirvee turvotus. Tänään ihmettelinkin että miten voi tullakki mukillisesta teetä samalla ähky ja kuitenki maha murisi ruokaa!
Neuvolan varasin jo 13.5. vaikka tarkoitus oli vaan soittaa ja tiedustella miten aikaisin niihin kromosomitutkimuksiin ja ultriin on mahdollista päästä.
Mutta samapa tuo.
On kerrottu tästä raskaudesta nyt avoimesti lähimmille ystäville ja perheille kun satuttiin itsekkin tieto saamaan pääsiäisenä kotikaupungissa vieraillessa. Kaikki kuitenkin tiesi jo edellisestä raskaudesta kun olin jo niin pitkällä ja odottivat nyt jo uusia uutisia joten ei oikein tuntunut järkevälle valehdella kun kaikki kysyi suoraan
Hankin
Dopplerin edellisessä raskaudessa ja sain itse kuulumaan vahvat sydän äänet muistaakseni rv8 lähtien, lisäksi ääntä sai nauhoitettua koneelle ja jos tuli kipuja pystyi saamaan mielenrauhan pientä tykytystä kuunnellessa. Kun ei ole nyt varhais ultraan tarkoitus mennä niin ajattelin alkaa ensi viikosta lähtien kokeilemaan milloin äänet kuuluu ja jos ei kuulu parin viikon sisään niin harkitsen ultraan menoa uudestaan. Itse ainakin olen siitä tykännyt mutta toki pitää sitten osata ottaa rennosti eikä istua kokoajan luurit korvissa jännittämässä!
Ihana kuitenkin lukea taas kanssayököttelijöiden viestejä
Onnea hirmusesti odotukseen kaikille!:heart:
Ma&Mi ja riisi 5+3