Hauskaa Vappua kaikille!! :flower: :heart:
Ensinnäkin Skydust, oikein pahoillani olen puolestasi :hug:
Tervetuloa SaBiNe :flower:
Nallekarkki, mulla taas on niin että jos en aamulla tunnin sisään syö, niin tulee paha olo. Normaalisti saatan olla syömättä johonkin kolmeenkin mut nyt ei enää voi B)
Helinä, masutuubi on siis vaan semmonen vähän kuin tuubitoppi. Eli sillä voi jatkaa vähän paidanhelmaa ja peittää esimerkiksi housusta se vetskarikohta, jos ei ihan kiinni mene tai siinä on joku flexibeltin tyylinen lisäosa/pompula pitämässä nappia kii
Alussa sitä voi vähän rypyttää tai vaikka taitaa kaksinkerroin, jos kovin pitkä on. Sitten myöhemminhän voi ostaa semmosia (tai tehdä) napakampia, että tukevat vatsaa ja sit se voikin kokopituudelta olla siinä...samalla taas pidentää sitä paitaa ettei vatsa vilku.
Rei, kuulostaisivat ihan hyvältä..oon miettinyt niitä futureja tai f6 ja mitä kaikkea siinä onkin. Mutta pitää miettiä sitten. Nuo takuut tosiaan pitää selvittää, mutta yleensä niissä on niin että se lähin liike joutuu korjaamaan ne vaunut jos jotain häikkää on jälleenmyyjänä. Tosin joku oli saanut aika paljon tapella tämän asian kanssa, netistä lukien siis
On kyllä harmaa vappuaatto ja varmaan vappupäiväkin. Ite oon koko vkln aamuvuoroissa, mutta tarkotuksena ois tänään tehdä munkkeja ja nauttia perinteisistä nakeista sekä perunasalaatista. Huomiselle ois sitten kunnon sapuskaa..tänään sipsejä ja muita herkkuja B) Kerrankos sitä vappuna saa revetä
Musta tuntuu kans vähän hassulta, että kun odotan kuitenki esikoista ja oon vasta 5+5 (jos oikeen muistan sen neuvolahomman nyt)..niin silti muka oon niin kaameen turvonnu tosta vatsasta. Painoa ei kyllä ole lisää tullut, itseasiassa vieläkin on sen oksutaudin jäljiltä vähemmän kuin alussa. Joten selkeesti tuo on turvotusta. Ja ei ollu vielä mun masutuubit tulleet postissa, mutta onneks meillä töissä käytetään noita suojavaatteita eikä omia
Ainakin tuo tissiongelma helpotti, kun kävin eilen vielä ostamassa parit kunnon triumphit niin nyt ei edes muista koko päivänä rintsikoita..eli taitavat olla hyvät =) Sai kyllä siirtyä jo kupin isompaan, että taidan olla kokovartaloturvotuksessa sitten!
Mukavaa iltaa kaikille! Mulla on ainakin mukavaa herkuttelua tiedossa ja miehen kainalossa nyhväämistä :heart:
-metsis 5+5