Se onkin jo ei-niin-aurinkoisen maanantain työosio pulkassa..täällä vaan lunta tupruttaa välillä =)
Jokos se näin aikaisin tulee noita repimiskipuja, tai miksi niitä nyt sanottiinkaan? Tänään aivastaessa kävi kyllä oikeen kummallekin puolelle niin kipeää että parahdus kuului.. ja vielä pitempään sai oikeen vatsan päällä pitää kättä (en normaalisti ole mikään helposti ääntelevä). Ihan ihmetyttää, että näinkö sitä alkaa jo kaikkea tapahtumaan. Lisäksi sen jälkeen piti ihan kyyryssä jonkun aikaa kävellä, että oisko nämä nyt niitä kohdunkannattimien venymisiä tai jotain?
Tein tuossa parin tunnin pidätyspissasta testin, mulla siis on noita liuskatestejä vieläkin ainakin pari kaapissa. On kyllä hyvin vahvistunu viiva, nyt tulee jo vahvaa vaikka on tuollainen lyhyen pidätyksen. Huomenna teen ton kalliimman digitestin, sanoiskohan se jo sit 2-3..
Ylläripylläri, ihan hyvä pointti tuo. Tulin just huomanneeksi, että kaikki ystäväpiirin yllärit on muuten kerrottu aika nopeesti (mikä on ollu tosi kiva kyllä). Mutta sitten kun meiläkin on tekemällä tehty (no onneksi lähti kolmannesta), niiin kai se jotenkin sitten tuntuu niin salaiselta hommalta kun se on tähänkin asti ollut. Kauheesti vaan mietityttää, että pitäiskö vaikka varhaisultran jälkeen äidille kertoa. Varmaan möläytän sitten jo, muille jos olis hiljaa :saint:
Fanttomi, mulla kans meinas tänään tulla ylös tuollainen urheilujuoma. Muutenkin tuntuu, että helpommin tulee semmonen kumma olo esim. hampaita pestessä (kun sitä vaahtoa on suussa). Nääki silleen jännästi yllättää, mutta jospa ei enempää tulis..vähän jo valmiiksi inhottaa pahoinvointi kun inhoan kaiken maailman oksennustauteja muutenki B)
Keffeli, no eihän tossa mitään kummallista ole että näkyy nopeammin kun on lapsia jo tehtynäkin =) Mietin, että tilaisin vaikka netistä parit masutuubit, löysin aika kivoja semmosia ihan hieman rypytettyjä joissa oli sit tosiella puolella esim musta ja toisella ruskea..niin yks tuubi ois aika monikäyttönen. HIntahan noissa on jotain 20e, joten tommoseksi kangassuikaleeksi melko kallis. Vois kait noita ittekki tehä, mutta en oikeen ehdi ja sitten oon vähän tunari noiden käsitöiden kanssa :saint: Ootteko tilanneet bola-korua kukaan? Jos joku tykkää noista vähän kimmeltävimmistä, niin bolakorut.net (tai en ole tosta päätteestä varma enää) oli noita vaikka mitä. Mua houkuttais,m utta yhtä aikaa tuntuu höntiltä maksaa tuollaisesta korusta jotain 45e B) Toisaalta ois kiva joku iso ja sileä pallokin, sopis monen vaatteen kanssa.
Missä vaiheessa ootte soitelleet neuvolaan? Entä kuinka nopeesti yleensä saa noista yksityisiltä ultra-ajan (tietysti riippuu kaupungista)? Minusta tuntuu, etten tällä hetkelä haluais ollenkaan mennä vielä neuvolaan kun tämä raskaus on mun juttu
Joten ehkä odottelen täsäs hetken, kun uutenki niin alussa ollaan (nyt vasta 29/26-29).
-Metsis ja 3+6 tai 4+jotain
(En jaksa korjata noita sulkuhymiöjuttuja kun aina tämä laittelee noita silmäniskuhymiöitä noihin.)