Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="jääräpää, post: 22473461, member: 57442"]</p><p>Mulla oli eilen illansuussa merkillinen tilanne: huomasin yhtäkkiä et housut oli vähän kastuneet johonkin värittömään, siis ihan joku puol teelusikallista kai. Yhtään ei ollut mielikuvaa et olis virtsankarkailua ollut kun yleensä sen kuitenkin huomaa jos pissa falskaa. VAlkovuotoa se ei ollut. Enkä ollut aivastanut enkä yskinyt kun silloin mulla kyl pissa lorahtaa eikä ollut oikein pissahätäkään. Alkuun vaan ihmettelin enkä ottanut sitä kovin vakavasti. Mut sitten se alkoi vaivaamaan mieltä. Tuo siis tapahtui siinä kuuden pintaan illalla. Lapset sain nukkumaan seitsemän jälkeen (molemmat flunssassa). Muistelin et kuopuksesta mulla tuli samanverran jotain väritöntä ja menin silloin sairaalaan asiaa ihmettelemään ja sille tielle jäin ja se oli silloin lapsivettä mut rv oli silloin 40+3. En sitten edes soittanut sairaalaan ja rupesin netistä kaiveleen tietoja ja lopulta olin jo tosi huolestunut. Olis ehkä pitänyt vaan yötä vasten lähtee sairaalaan näytille siihen prom-testiin että olisivat vanupuikoillakatsoneet onko lapsivettä vai ei niin olis saanut mielenrauhan. Siis sitä nestettä ei sitten sen jälkeen ole tullut eikä mulla ole mitään kivuliaita supistuksiakaan ollut. Jotenkin tuntui tyhmältä et jos meen sairaalaan asti ihmettelemään pissatahraa housuissa: /. Soitin sitten tänäaamuna neuvolaan jossa meinattiin että jos ei enempää tule niin antaa olla. Niitä promtestejä ei tehdä muuta kuin sairaalassa. Terkka meinasi et oli vaan pissaa että vauva jotenkin teutaroi virtsarakkoa. Kuopuksesta mulle tuli ylös kalvoihin pieni reikä ja silloin ei tullut kluin se pieni määrä vettä kunnes lääkäri sorkaisi niin et pian tuli kaikki vedet . Se mitä tässä pelkään niin on tulehdusvaara minulle ja vauvalle jos kalvoissa pienikin reikä, silloinhan yleensä laitetaan antibioottitippaan ja synnytys käynnistetään. VAuvallehan tuo tulehdus olis hengenvaarallinen. Nyt en enää asialle voi tehdä mitään muuta kuin odottaa et tuleeko tulehdusoireita:|. Tosi inhottava tilanne. Ajattelin eilen illalla et jos jooka lirun takia rupeen juoksemaan sairaalassa niin sehän on naurettavaa...Ja täältä maaseudulta ei oo niin helppoo lähtee sairaaalaan yötä vasten ajeleen. Muistissa on hyvin se kuinka kuopuksesta lähdin siinä ysin pintaan illalla ja jouduin viisi tuntia odottamaan vuoroani odotustilassa ennen kuin pääsin lääkärille aamuyöllä kahdelta.</p><p>Jos joku jaksoi lukea tuon sepustukseni loppuun niin kommentoikaa, teinkö oikein vai väärin, enäähän mitään ei oo tehtävissä muuta kuin voi vain toivoa et se oli pissaa.</p><p></p><p>Tänään rv 37+6</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="jääräpää, post: 22473461, member: 57442"] Mulla oli eilen illansuussa merkillinen tilanne: huomasin yhtäkkiä et housut oli vähän kastuneet johonkin värittömään, siis ihan joku puol teelusikallista kai. Yhtään ei ollut mielikuvaa et olis virtsankarkailua ollut kun yleensä sen kuitenkin huomaa jos pissa falskaa. VAlkovuotoa se ei ollut. Enkä ollut aivastanut enkä yskinyt kun silloin mulla kyl pissa lorahtaa eikä ollut oikein pissahätäkään. Alkuun vaan ihmettelin enkä ottanut sitä kovin vakavasti. Mut sitten se alkoi vaivaamaan mieltä. Tuo siis tapahtui siinä kuuden pintaan illalla. Lapset sain nukkumaan seitsemän jälkeen (molemmat flunssassa). Muistelin et kuopuksesta mulla tuli samanverran jotain väritöntä ja menin silloin sairaalaan asiaa ihmettelemään ja sille tielle jäin ja se oli silloin lapsivettä mut rv oli silloin 40+3. En sitten edes soittanut sairaalaan ja rupesin netistä kaiveleen tietoja ja lopulta olin jo tosi huolestunut. Olis ehkä pitänyt vaan yötä vasten lähtee sairaalaan näytille siihen prom-testiin että olisivat vanupuikoillakatsoneet onko lapsivettä vai ei niin olis saanut mielenrauhan. Siis sitä nestettä ei sitten sen jälkeen ole tullut eikä mulla ole mitään kivuliaita supistuksiakaan ollut. Jotenkin tuntui tyhmältä et jos meen sairaalaan asti ihmettelemään pissatahraa housuissa: /. Soitin sitten tänäaamuna neuvolaan jossa meinattiin että jos ei enempää tule niin antaa olla. Niitä promtestejä ei tehdä muuta kuin sairaalassa. Terkka meinasi et oli vaan pissaa että vauva jotenkin teutaroi virtsarakkoa. Kuopuksesta mulle tuli ylös kalvoihin pieni reikä ja silloin ei tullut kluin se pieni määrä vettä kunnes lääkäri sorkaisi niin et pian tuli kaikki vedet . Se mitä tässä pelkään niin on tulehdusvaara minulle ja vauvalle jos kalvoissa pienikin reikä, silloinhan yleensä laitetaan antibioottitippaan ja synnytys käynnistetään. VAuvallehan tuo tulehdus olis hengenvaarallinen. Nyt en enää asialle voi tehdä mitään muuta kuin odottaa et tuleeko tulehdusoireita:|. Tosi inhottava tilanne. Ajattelin eilen illalla et jos jooka lirun takia rupeen juoksemaan sairaalassa niin sehän on naurettavaa...Ja täältä maaseudulta ei oo niin helppoo lähtee sairaaalaan yötä vasten ajeleen. Muistissa on hyvin se kuinka kuopuksesta lähdin siinä ysin pintaan illalla ja jouduin viisi tuntia odottamaan vuoroani odotustilassa ennen kuin pääsin lääkärille aamuyöllä kahdelta. Jos joku jaksoi lukea tuon sepustukseni loppuun niin kommentoikaa, teinkö oikein vai väärin, enäähän mitään ei oo tehtävissä muuta kuin voi vain toivoa et se oli pissaa. Tänään rv 37+6 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 8, 5, 5
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Perussuomalaiset on nuorison ykköspuolue – nuoret kansanedustajat kertovat miksi"
Tänään 00:22
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Tänään on kulunut tasan 107 vuotta siitä kun viime vuosisadan pahin diktaattori vieraili SDP:n puoluekokouksessa
Eilen 23:51
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Lupaan paljastaa kaiken", Sanna Marinin tytär kirjoittaa elämänkerran!
Eilen 23:15
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Yllätyitkö kun Pekka Haavisto (vihreät) valitsi Tieto-Finlandin saajaksi Riikka Leinosen (vihreät)?
Eilen 23:10
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Helsingin seurakunnan joulukalenteri
Eilen 22:33
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
G: Mitä haluaisit kokeilla?
Eilen 22:09
Rätti Väsynyt
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Purra: ”Ottaen huomioon, miten paljon hallituksen toimista kuitenkin hyväksytte, keskusta ja SDP, voisitte joskus sen myöntää myös äänestäjillenne"
Eilen 21:54
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Tyhmä vuokra-aiheinen kysymys!!
Eilen 21:21
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Maanantai klo 15:28
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 759
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 643
Aihe vapaa
4.
Relaatio 1071
Started by vierailija
Tiistai klo 12:45
Luettu: 580
Aihe vapaa
5.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Maanantai klo 11:57
Luettu: 550
Aihe vapaa
6.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Maanantai klo 09:55
Luettu: 479
Aihe vapaa
7.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 474
Aihe vapaa
8.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 466
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
@-merkki lausutaan miukumauku
Latest: vierailija
17 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 00:42
Aihe vapaa
3.
Tänään on kulunut tasan 107 vuotta siitä kun viime vuosisadan pahin diktaattori vieraili SDP:n puoluekokouksessa
Tänään 00:24
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti
Tänään 00:24
Aihe vapaa
5.
"Perussuomalaiset on nuorison ykköspuolue – nuoret kansanedustajat kertovat miksi"
Tänään 00:22
Aihe vapaa
6.
Tyhmä vuokra-aiheinen kysymys!!
Tänään 00:13
Aihe vapaa
7.
K/B-komposti 2.0
Tänään 00:13