Neuvolasta kotiuduttu..ei saanu terkka eikä opiskelija sykkeitä kuuluviin =( Näytölle tuli syke lukemia 144-182 väliltä mut kaveri ei halunnu antaa mitään äänimerkkiä. Terkka naureskeli et "tää kaveri taitaa haluta leikkiä vaan kuurupiiloa =) " Mut sano myös et kuulostaa/näyttää lupaavalta kun noin hyvät sykkeet on. Istukka on edessä vasemmalla ja sen äänet kuulu TODELLA hyvin..eli seki taitaa vähän vaimentaa vauvan sykkeitä kun on edessä??
Meen maanantaina uudestaan neuvolaan..yritetään sit kuullaki se syke :heart: :heart: Ni ei tarvi odottaa ens viikon perjantain nt-ultraan asti.
Terkka totes pahoinvoinnista et voin olla hyvillä mielin niin kauan ku on huono olo/oksennan, koska se kertoo et mul on tarpeeks hormoonia raskauden jatkumiseen..Mikä oli mun mielestä vähän hassua ku eiks pahoinvoinnin pitäis kuitenki helpottaa jo näillä viikoilla?? No, ehkä se sano sen lohduttaakseen mua.
fanttomi & 11+0 playing hide and seek
Meen maanantaina uudestaan neuvolaan..yritetään sit kuullaki se syke :heart: :heart: Ni ei tarvi odottaa ens viikon perjantain nt-ultraan asti.
Terkka totes pahoinvoinnista et voin olla hyvillä mielin niin kauan ku on huono olo/oksennan, koska se kertoo et mul on tarpeeks hormoonia raskauden jatkumiseen..Mikä oli mun mielestä vähän hassua ku eiks pahoinvoinnin pitäis kuitenki helpottaa jo näillä viikoilla?? No, ehkä se sano sen lohduttaakseen mua.
fanttomi & 11+0 playing hide and seek