Hupsista anteeksi! lisätty. Kuinkakohan monta muutaki hävis vahingossa@mammaksii , minä näköjään katosin vahingossa päivityksen yhteydessä listalta. Voitko lisätä uudestaan? Eli
eppula / 37 / 6.12 / toinen
No joo kyllä on piiiiitkä viikko odottaa@Baabi voi itku Kivutkin onneksi voivat olla täysin harmittomia raskaudessa. Esikoisen aikana olin täysin varma, että olisi kohdun ulkopuolinen, keskenmennyt tmv kun oli tosi voimakkaita kipuja. Mutta ilmesesti johtuikin vain kohdun kasvusta. Tsemppiä, nää on piinaavia aikoja!
@äiti_82 Lääkärin tekemänä olisi maksanut 200-250€, mutta kätilöllä vain 60€.
@Kattungar ihana uutinen odotuskin varmaan muuttui konkreettisemmaksi kun näit jo pienen sydämen sykkivän!
@kirpsakka tule sitten päivittelemään ultrakuulumiset! meilläkin on maanantaina. Tuntuu, että siihen olisi vielä ikuisuus...
@Lilmi89 Ite tykkään vausta tai odotukseni. Niissä molemmissa tulee päivittäin tekstiä, niin kiva aina lukea!
Mehiläiseen varasin kun siellä saa hyvin aikoja 18.00 jälkeen ja on mukavan lähelläperhearte ois kyl houkuttanu hintansa puolesta, toissa vuonna vertailin hintoja mut ei ollut kummosia hintaeroja niissä mistä kysyinOnpa kallista @jempppis saanko kysyä minne meet?
Esikoisesta kävin Aavassa ja se maksoi vajaa kolme vuotta sitten muistaakseni ~120 e. Nyt ajattelin mennä Perhe-Arteen josta oon kuullut hyvää ja hintakin oli edullinen, yhteensä 79 e.. aika jännä, että on näinkin suuria hintaeroja samalla alueella
Muoks. Tajusin juuri että perhe-artessa ultrauksen tekee kätilö eikä lääkäri, ja siksi on varmasti halvempi
Menkoista laskettuna 4+3 eli iiihan alussa mennään.@Baabi mikä viikko sulla menossa? Mulla mies epäilee että tulee kolmoset
Täällä vähän samat fiilikset. Aamu aamulta pahoinvointi yltynyt, tänään käyty yökkimässä ja veikkaan, että huomenna tulee varmaan ylös asti. Käytännössä aamulla syöminen myös pahentaa oloa ja kun aamupala on närppimistä, aamupäivällä ja alkuiltapäivästä nälkä tulee kuvotuksena. Tässä mietinkin, että pitäisikö vapaiden nyt loppuessa vaan suosiolla odottaa aamulla se tunti pari ja syödä töihin päästyä vain joku banaani/jogurtti -kombo ja sitten yrittää napsia jotain pientä aina tasasesti. Ongelma on tosin myös se, että päivän kuvotusta ei vie mikä tahansa ruoka tai pikkunaposteltava pois, vaan pitäisi mielellään olla pieni annos lämmintä ruokaa.Tervetuloa uusille!
Huhhuijjaa, täällä alkaa olot nostaa päätään. Oon töissä ja vielä 1,5h lounaaseen, ja mietin että mitä sitä napostelisi jotta saisi pidettyä kuvotuksen kurissa. Lisäksi me ollaan ihan muutaman päivän kuluttua muuttamassa näistä vanhoista työhuoneista monitoimitiloihin, joissa ei enää saa työpisteellä syödä tai juoda. Mun on pakko sitten varmaan käydä puolen tunnin välein taukotilassa napostelemassa!
Onko teillä muuten hyviä vinkkejä raskauspahoinvointiin? Itse kokeilin viime raskaudessa pahoinvointirannekkeita, B6-vitamiinia ja akupunktiota, mutta ne eivät auttaneet. Toki joillain taas on tosi hyviä kokemuksia niistä. Onko jotain muita vinkkivitosia, mitä voisi testailla jos kuvotus yltyy pahaksi?
eppula rv5+6