Linnna toivotaan, että pääset imetyksen makuun tas kuurin jälkeen, voimia pumppaamiseen joka tapauksessa!
Meillä
napatynkä irtosi reilu viikko sitten - vauva taisi olla tasan viikon ikäinen. Ja ylipäänsä napa parantui hyvin ja nopeasti eli on jo normaali
Taitaa olla näitä talvivauvan etuja...kuulemma kesävauvoilla on paljon enemmän tulehduksia ja sieniä jne. hiesotavan ilman takia. Mies oli kyllä niin helpottunut, kun tynkä irtosi, koska häntä inhotti putsata sitä, kun toinen ei selkvästi siitä tykännyt. Tietty olin itse kanssa, mutta mä en tikun kanssa sitä ronkkinut.
Oletteko jo
nimen päättänyt? Meillä on ristiäispäivä, kummit jne. mutta etunimi vielä arvonnassa
Toka ja kolmas nimi on olemassa.
Vitsi mua harmittaa, kun se
vauvan ranneke on hukkunut jonnekin. Sairaalaan se ei 100varmasti jäänyt, koska muistan selkästi kun pakkasin sen ja taisin vielä autossa tarkistaa, että se on laukussa, mutta missä ihmeessä se voi enää täällä kotona olla
Yleensä olen tosi tarkka tällasista muistoista jne., että ne päätyvät oikealle paikalleen esim. vauvakirjaan, niin harmittaa kyllä, jos sitä ei löydy. No onneksi maailmassa voisi olla isompiakin murheita...
Meidän neiti on
tihentänyt syöttävälejään ihan hirveästi ja samalla yksittäinen uni on pienentynyt...Ei nukuta päivisin enää 3 h putkeen vaan syödään vähemmän, mutta jopa alle tunnin välein. Hammaslääkäri ei tykkäsii, jos hampaita olisi
Ja muutenkin on alkanut osoittamaan vähän luonnettaan - alkanut näkyä vähän tulta ja tappuraa seesteisyyden rinnalla
Välillä rähjää tissille ihan hulluna, vaikka itse pudottaa sen suustaan ja sitten kun äiti auttaa sen takaisin suuhun, niin syö, kun ei olisi ikinä ruokaa nähnytkään :heart:
Meillä petipuuhat alkaisi, jos tikit olisivat sulaneet! :stick:
Vai tarviiko niiden sulamista odottaa? Solmut tuntuu siis edelleen - muuten on kyllä varmaan kaikki ummessa ja sulanut
Ootteko ulkoilemaan jo päässyt? Me ollaan nyt viikonloppuna käyty joka päivä noin 15 min kävely aina suuntaansa (kaksi suuntaa) ja hyvin on mennyt. Meillä on teutonian mistral s kääntyvillä ja pienillä etupyörillä, mutta kun menee isot pyörtä edellä niin hyvin kulkee. Toimi jopa lumiaurana eilen
Mutta nyt tuolla ährääminen yltyy itkuksi, joten menoksi
Azalea ja peikkovauva 2,5 vko