Hei taas...Metsis, harmillista nuo lyhyet unipätkät...jospa se vaan on niin että sun hyvänkokoinen poju tarvii niin usein ruokaa. Mäkään en röyhtäytä yöllä kun likka sammuu yleensä tissille ja kannan vaan siitä varovasti sänkyyn. Mahassa sitten kyllä murmettaa ja aamulla paukkuu pierut. Mutta ymmärrän että väsyttää jos noin tiuhaan joudut heräilemään.
Mä mietin samaa kuin Neitoperho83, Kultakutri on nopea syömään ja olen vähän väliä tyrkyttämässä tissiä kun vaan vähänkin vaikuttaa nälkäiseltä päivisin. Ja usein seurauksena on laiska syöminen ja mietin kanssa että varmaan saa vaan laihat maidot. Yritän sitten usein tarjota vähän ajan päästä tipan vielä samasta tissistä niin että saisi ne rasvaisetkin maidot. Mutta ei aina kelpaa...Yöllä sitten maistuu kunnon ateriat ja pitkien päikkäreiden jälkeen kanssa, eli kyllä kunnon nälkä takaa kunnon syönnin. Mutta mä en osaa olla tarjoomatta kun neiti ei oo sellanen supersyöjä niin olen vähän vahdissa tarjoomassa.
Täällä on karmee myrsky (taas!) ja vesisade, eli jää vaunulenkit tekemättä...
leppoisaa lauantaita toivoo lokakuu ja kultakutri 15 vkoa
Mä mietin samaa kuin Neitoperho83, Kultakutri on nopea syömään ja olen vähän väliä tyrkyttämässä tissiä kun vaan vähänkin vaikuttaa nälkäiseltä päivisin. Ja usein seurauksena on laiska syöminen ja mietin kanssa että varmaan saa vaan laihat maidot. Yritän sitten usein tarjota vähän ajan päästä tipan vielä samasta tissistä niin että saisi ne rasvaisetkin maidot. Mutta ei aina kelpaa...Yöllä sitten maistuu kunnon ateriat ja pitkien päikkäreiden jälkeen kanssa, eli kyllä kunnon nälkä takaa kunnon syönnin. Mutta mä en osaa olla tarjoomatta kun neiti ei oo sellanen supersyöjä niin olen vähän vahdissa tarjoomassa.
Täällä on karmee myrsky (taas!) ja vesisade, eli jää vaunulenkit tekemättä...
leppoisaa lauantaita toivoo lokakuu ja kultakutri 15 vkoa