Huomenta!
Oho, johan on ollut pakkasta Logottaren suunnalla!
Meilläkin oli taas pari astetta tänä aamuna ja kyllä nimittäin oli meidän mutkainen pikkutie jäässä! No, selvisin sentään töihin astia, vaikka vähän liukasteltiinkin.
Sannikselle hauskaa työviikkoa!
Mulla onneksi kolmepäiväinen viikko, sillä torstain ja perjantain oon lomalla ja kyllä odotankin sitä!
Ihanaaaaaaaa!!! Sit ens viikolla alkaa uudet työt, että kyllä kiirettä pitää ja saa ravata työreissuilla ympäri Suomea! :$
Meillä nyt vihdoin ja viimein opittiin kunnolla nousemaan seisomaan perjantaina ja viikonloppuna ei sit muuta tehtykään.
Yritystähän on ollut jo varmaan kuukauden verran ja satunnaisesti on noustukin, mutta nyt se taito vasta todella opittiin. Ja nyt, kun itse nousee suorille jaloille jäi varvastaminenkin pois, jee! Eli heti, kun pääsin täällä kysymästä sitä, niin se vaiva korjaantuikin. Nyt pojulla on sit vähän liian suuret luulot itsestään ja se yrittää kovasti ottaa jo askeleita ilman tukea. Ja senhän tietää, miten siinä käy.. :/ Mutta onneksi ei tuokaan taito ainakaan vielä ole häirinnyt unia ja v-loppunakin veteli taas niitä 14 h yöunia. Poika on vielä tavallista väsyneempi varmaan just ton uuden taidon myötä, kun se kysyykin vähän enemmän voimia..
Muutenkin nyt tuo meidän veitikka on alkanut ihan selvästi "tajuamaan" kaikkia leikkejä, joten aika nopeaa kehitystä on ollut viime aikoina. Sanojakin yrittää kovasti hakea, ja toisinaan kaikki tavarat ja asiat on äittä/äi-tiii. Esim. kissoistakin sanoo toisinaan äiti, ja minä yritän toitottaa, että ei kun MINÄ olen AINOASTAAN äiti..
On se niin ihana kullanmuru!
Mitäs muuten meinaatte antaa isänpäivälahjaksi? Mulla ei vieläkään ole mitään lahjaa, joten pitäisi varmaan alkaa suunnittelemaan sitäkin tässä pikkuhiljaa!
Mutta nyt jatkan taas tätä "ihanaa" aherrusta"!
Hauskaan viikon alkua kaikille!