Joulukortti-askartelut näytille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitiiii

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
1 374
1
36
Tällasseet väsäsin,ei paljon taitoa vaatinut :D ,vähän vaan mielikuvitusta


Ja sisäpuolella runon pätkä,
Joulun sininen rauha,tähtien helminauha,kuusi hangella hohtaa ja mielen
jouluun johtaa.
Kaunista ja ihanaa joulunaikaa
 
hieno :) ite tein kortit tulostamalla perheen kuvan valokuvapaperille ja valokuvapaperin kiinnitin kartonkiin, taakse kirjoitin vain et hyvää joulua & onnellista uutta vuotta 2008.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Minä tein tällaiset, sisällä runo:

Tumma taivas jouluyönä,
tähdet tuikkii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa,
rauhallista joulunaikaa!



Kivalta näyttää,tollassia vois aatella ens jouluna :D Kun vaan muistais tän idean,taidan merkkailla.

Mä käytin toisiin kortteihin myös tätä sun kirjoittamaa runonpätkää ja toisissa toi aiemmin kirjoittamani
 
Mulla ei oo kuvaa. Mut tehtiin jokaisen sormenjälki sormivärillä ja se oli niinku naama, kultatussilla silmät ja suu ja pikkupala huopaa tonttulakiksi ja kultatussilla hyvää joulu ja nimet joka naaman alle.
 

Yhteistyössä