hieno ite tein kortit tulostamalla perheen kuvan valokuvapaperille ja valokuvapaperin kiinnitin kartonkiin, taakse kirjoitin vain et hyvää joulua & onnellista uutta vuotta 2008.
Mulla ei oo kuvaa. Mut tehtiin jokaisen sormenjälki sormivärillä ja se oli niinku naama, kultatussilla silmät ja suu ja pikkupala huopaa tonttulakiksi ja kultatussilla hyvää joulu ja nimet joka naaman alle.