Joulukortin lähettäminen exälle?

Footballers Wife

Aktiivinen jäsen
26.06.2005
2 238
0
36
Hei,

Oletteko lähettäneet puolisonne exälle joulukorttia? Meillä keskusteltiin aiheesta ja olisin itse ollut halukas lähettämään miehen ex-vaimolle kortin, mutta mies ei katsonut sitä "sopivaksi". Itse tykkään, että jouluna on kiva muistaa ihmisiä, joiden kanssa on ollut vuoden aikana tekemisissä. Ja hänen kanssaanhan ollaan säännöllisesti yhteyksissä. Ihan normaali ja mukava ihminenkin on =) Mutta joulukorttia ei sitten lähetetty :xmas: Hyvää joulua kaikille uusperheille! :xmas:

Mun ex petti mua toisen naisen kanssa ja asuu nyt tän kanssa. Mulle ei tule pieneen mieleenkään etteikö aikuiset osais olla tekemisissä. Mä laitoin exän nyxälle jopa joululahjan. Exän nyxä laittoi puolestaan meille montakin joulukorttia, tosin ei ollut uskaltanut allekirjoittaa, mut mitäs tuosta.

Ilman muuta joulutervehdys lähtee entiselle miehellekin.Yleensä kortti ja suklaarasia. Tänä vuonna hän oli reissussa,joten laitoin joulutoivotuksen poikkeuksellisesti sähköpostilla.

Meillä miehen ex lähettää lasten kanssa kortin meille,myös minun nimeni on siinä. Mielestäni olisi parempi kuin olisi vain lapsilta. Kun ei ole niin katson, että sitä ei minun näkyvilleni laiteta, jotenkin ällöttää ajatus ja se on vielä ex:n itse tekemä kortti :/

Yhteistyössä