Joulukorteista

Onnik
Tähän asti olen jo vuosia tehnyt kortit itse, viimeisimmät vuodet lapsen kanssa. Tänä vuonna saavat kyllä kaupan ihan tavalliset kortiti kelvata. Karmea kolaus vaan omalletunnolle - mutta kaikkea ei ehdi ja jostain siis on tingittävä.
 
Alfanaaras
Taasen monen vuoden jälkeen pääsin näpertelemään itse kortit. Itsekin on kiva saada itsetehty, siinä on enempi tunnetta. Odottelen jahka lapset kasvavat ja alkavat ottaa osaa muutenkin kuin repimällä.
 
Jiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2005 klo 12:18 Onnik kirjoitti:
Tähän asti olen jo vuosia tehnyt kortit itse, viimeisimmät vuodet lapsen kanssa. Tänä vuonna saavat kyllä kaupan ihan tavalliset kortiti kelvata. Karmea kolaus vaan omalletunnolle - mutta kaikkea ei ehdi ja jostain siis on tingittävä.
Sama juttu meillä.
Tänä vuonna myös karsin korttien saajien määrää, vain lähimmät sukulaiset/ystävät saavat kortin.
 
Oikeastaan nyt kun on lapsia, itsella ja kavereilla, niin tykkaan joko teettaa tai itse tehda lapsien kuvista kortit. Tykkaan myos niita saada, koska asun niin kaukana vanhoista kavereista etten nae heidan lapsiaan juuri koskaan. Mukava saada noita kuvia postissa joulun alla, se kay minulle ihan joululahjasta :). Ja sitten joulun jalkeen albumiin vaan kaikki. Ennen ostin aika paljon SPR:n kortteja.
 
En ole myöskään askarteluihmisiä mutta lapsen myötä innostuin itse värkkäämään kortteja eikä se ollutkaan niin vaikeaa! Pyrin siis itse tekemään mutta joskus ostan kaupasta jos olen työkiireistä väsynyt.
 
Nelthilta
Minä en värkkää itse. Olen sen verran vanha, että tekeleistäni eivät enää isovanhemmatkaan ilahdu.

Tekstiviestit taas ovat persoonattomia eikä niitä saa seinälle. Olen ollut huomaavinani, että niitä tulee eniten niiltä, joiden laskun maksaa työnantaja.

Siispä, ostan kivan näköisiä kortteja, joiden tuotto menee hyvään tarkoitukseen. Aika usein partiolaisilta.
 
Saan kortit painossa työskentelevän siskoni kautta, lähisuvulle askarrellaan lasten kanssa, ne onkin TOSI persoonallisia ja hauskoja.
Kortteja lähetän ihmisille joiden kanssa olen ollut tekemisissä kuluvan vuoden aikana.
 
keväänlapsi
Lapsi tehnyt lähisukulaisille joulukortit askartelemalla ja llitän kuoreen valokuvan lapsestani. Omille ystävilleni ja miehen työtutuille laitamme kaupan kortit, kauniit ja edulliset. :xmas:
 

Yhteistyössä