Joulukalenteri-ideaa tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja jos sattuu sopivasti jotain lastentapahtumia kohdalle niin liput sellaseen, liput elokuvaan... Piparitaikinan ohje ja muotteja, sitten yhdessä sinä päivänä leipomaan. Muitakin jouluun liittyviä tehtäviä kantsii keksiä, saa helpolla lapsityövoimaa :D

Meillä tyttö sai nukkekotiin uudet (metalliset) kalusteet. On tarkoitus alkaa kunnostomaan tuo nukkekoti kuntoon. Eli jos ehdin niin voisin kalenterin tehdä noista nukkekoti jutuista. Tarvis vaan ideoita mitä sinne voi tehdä? Ostaa aion mahdollisimman vähän paitsi noita saman sarjan huonekaluja jos niitä jossain tulee vastaan. Oli nimittäin kirpparilta nuo ja vielä toiselta puolen Suomea.

Meillä on joulupurkki, mihin laitan joka päivä konvehdin per lapsi. Eivät ole vielä muuta kaivanneet, 8- ja 6-vuotiaat. Jouluna saa sitten lahjoja.
Juu, mä sit vihaan krääsää. Ja koska mä oon mutsi, niin mä saan päättää! Toivottavasti oppivat, ettei kaikkea roskaa tarvii aina saada (vaikka naapurin lapset saavatkin) ja että jouluna saa yhden kalliimman lahjan, eikä 28 pakettia pientä roinaa.

Yhteistyössä