En pystynyt olemaan tänään shoppailematta ja menin kirppikselle *kuva lisätty*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
ja olikin hyvä reissu :D
Reilulla kympillä sain vauvalle Lindexin norsubodyn, nätin samettimekon ja Hello Kitty-neuleen ja ekaluokkalaiselle tytölle uudenveroiset Zaran "timantti"-t-paidan ja H&M:n hupparin.

Jännä kun välillä ei löydä mitään ostettavaa ja sit on näitä kertoja kun löytää vaikka mitä kivaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6073695.jpg

Ihan liäkeis :D :heart:

aivan ihana toi Hello Kitty pusero. Tytöille niin kivoja vaatteita, mulla kaks poikaa, poikien vaatteet melkein kaikki niin synkän värisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:

aivan ihana toi Hello Kitty pusero. Tytöille niin kivoja vaatteita, mulla kaks poikaa, poikien vaatteet melkein kaikki niin synkän värisiä.

meillä kans kaks poikaa ja tuntuu et ylipäänsä tytöille on kirppareil enempi tarjontaa kuin pojille. vai oonks mä vaan sitte jotenkin sokea ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

meillä kans kaks poikaa ja tuntuu et ylipäänsä tytöille on kirppareil enempi tarjontaa kuin pojille. vai oonks mä vaan sitte jotenkin sokea ?

Mulla on kolme poikaa ja kaksi tyttöä ja ainakaan tällä reissulla ei pojille löytynyt mitään... Eli täällä mahdollinen toinen sokea :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Mulla on kolme poikaa ja kaksi tyttöä ja ainakaan tällä reissulla ei pojille löytynyt mitään... Eli täällä mahdollinen toinen sokea :D

Mulla myös poika ja mietin ihan samaa viime kirpparireissulla!! Eikö poikien äidit/isät muka vie kirpparille vaatteita? Vai mistä ihmeestä se johtuu, että valtaosa lasten vaatteista on tytöille?

Kivat löydöt oli ap:lla! =)

Olipa nättejä vaatteita. Välillä löytää tollasia helmiä! Jotenkin vaan mennyt ihme touhuksi noi kirpparimyynnit, kun tuntuu, että kaikesta tosi huonostakin yritetään rahastaa ja missään ei enää ole sellaista hyväkuntoista vaatetta ja tarviketta. Myytävän tavaran taso on laskenut aika huimasti. Pojille ei kirpputoreilla ole oikein mitään muita kuin suuremmassa koossa olevia synkänvärisiä tekstipaitoja. Lindex on melkein ainoa paikka mistä itse olen löytänyt iloisen värisiä ja lapsekkaita vaatteita pojallekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Mulla myös poika ja mietin ihan samaa viime kirpparireissulla!! Eikö poikien äidit/isät muka vie kirpparille vaatteita? Vai mistä ihmeestä se johtuu, että valtaosa lasten vaatteista on tytöille?

Kivat löydöt oli ap:lla! =)

nii-in.
siinä on kyl sit se etu ,että sitten kun itse vie,niin tekee helposti tosi hyvän tilin.kun sitä tarjontaa on vähempi :D

Voi muuten olla yksi syy miksi kirpputoreilla ei näy niin paljoa poikien vaatteita, että poikien käytössä ja remutessa vaatteet kuluvat enemmän ja sitten jos niitä kirpputorilla on myynnissä niin ne hyvät menevät sitten samantien. Itse kun olen myynyt kirpputorilla lasteni pieniä vaatteita niin kyllä meidän pöydästä ne poikien vaatteet häviävät nopeammin kuin ne tyttöjen.

Kivoja löytöjä. Tuohon poikien vaatteiden puuttumiseen sen verran,että meidän poika on ainakin 4v iästä saakka ollut semmoinen rymyäjä,ettei paljoa myyntiin vaatteista jää.Ja se mitä jää ja myyntiin vien niin häviää samantien. Tytön vaatteita jää enemmän ja niillä ei myöskään ole niin paljoa kysyntää kuin poikien vaatteilla.

Yhteistyössä