joulukalentereista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
ostin viime viikolla Prismalta esikoiselle (ekaluokkalainen) sen täällä puhutun Pet Shop-kalenterin ja silloin ajattelin, etten ota vielä kuopukselle mitään, kun marraskuussa on tuplabonus, että ostan vasta sitten, kun valikoimaa näytti olevan.. no tänään menin niitä uudestaan katselemaan, ja hyvä että menin, sillä tasan 3 playmobil-kalenteria oli jäljellä ja muutama kuvakalenteri, ei mitään muuta!!! eli pikkuisen aikaisessa on tänä vuonna ihmiset olleet :o
suloinen se playmobil kyllä on, ja tuo kolmevuotias varmasti tykkää, siinä on ihana metsämaisema ja luukuista tulee siihen eläimiä ja muuta rekvisiittaa =)

meillä on pari vuotta vanha mun äidin ostama kalenteri, jossa on jokaisen päivän kohdalla pieni kirja, jossa lyhyt tarina :) tuon lisäksi ostetaan ihan tavalliset suklaakalenterit.

Harmi ku sellasia pehmotarra kalentereita ei kai enää saa mistään , joita oli sillo ku mä olin lapsi...

ne pehmotarrakalenterit oli ihania!! paitsi en tykkäis ku toi kolmevee vois läiskiä niitä minne vaan.. no mä ostan mieluummin tuon kalenterin, jonka leluilla voi leikkiä pitkään jälkeenkin päin, kuin karkkia joka päivä antavan kalenterin :whistle: tohon marimekon pussukkakalenteriin laitetaan sitten ksylitolipastilleja ja erimakuisia purkkia! =)

Meillä on sellainen pussukkakalenteri, jonka täytän vielä ennen joulukuuta, pitääkin alkaa miettimään mitä siihen laittaa. Mitään leluja tms. en laita, eli varmaan karkkia tai jotain muuta vastaavaa sitten.

Meillä on lapsilla joulusukat joihin "tonttu" eli minä joka yö tuo yllätyksen nami päivänä namia ja muulloin jotain pientä kivaa.
Täytys vaan nyt miettiä mitä kaikkea niihin hommaa.
Lisäksi on ihan perinteinen kuvakalenteri.

mee lapset saa haluta tasan nii paljo ku huvittaa noit kalliita kalentereita,mut ei osteta ku sellaset tavis muumit(esikko ehkä voi saad röllin,mut se onki maksimi mitä maksan!

Mä menin eilen illalla kauppaan ja kuvittelin ostavani pojalle joulukalenterin, no eipä täällä Cittarissa ollut kun muutamanlaisia enää jäljellä. Pari viikkoa sitten oli hyllyt täynnä... Enpä arvannut, että niin aikasin ois pitäny olla liikkeellä. Tilaan sit tuolta Ellokselta Playmobilen ja katon samalla jotain joululahjaakin sit sieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkis töistä:
ette sattunu huomaan et tää ketju on aloitettu vuos sitten :D :D

No enpä sattunut :D Noh, onpa taas ajankohtainen aihe =)

joo, niin on :D mutta noita hintoja ei oikein voi verrata :D
ja mä en tosiaankaan tiedä mitähän mä kalenterijutun kanssa tänä vuonna teen :o

Yhteistyössä