Jouluhätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "HENNI"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25220430:
Mä olen päässyt eroon lukuisista mulle tarpeettomista tavaroista netin - ja itseasiassa tämän palstan - kautta. Rattikelkasta, polkupyörästä, tietokoneen näytöstä, televisiosta, ulkovarastollisesta lasten pihaleluja jne jne. Oletko koskaan katsonut, mitä YTV veloittaa, kun tulee hakemaan sulta vaikkapa tiskikoneen pois? Jos joku tulee hakemaan ilmaiseksi, niin mä olen pelkästään iloinen siitä.

Jostain syystä näen vain mielessäni keittiksen kiitämässä mäkeä alas stigalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25220430:
Mä olen päässyt eroon lukuisista mulle tarpeettomista tavaroista netin - ja itseasiassa tämän palstan - kautta. Rattikelkasta, polkupyörästä, tietokoneen näytöstä, televisiosta, ulkovarastollisesta lasten pihaleluja jne jne. Oletko koskaan katsonut, mitä YTV veloittaa, kun tulee hakemaan sulta vaikkapa tiskikoneen pois? Jos joku tulee hakemaan ilmaiseksi, niin mä olen pelkästään iloinen siitä.

Jos minulla on vain tarve hankkiutua esim. astianpesukoneesta eroon, se lähtee
kotoa pois tasan samalla kuljetuksella, millä uusi kone on sisääntullut. Näin on tapahtunut esim. jääkaappi-pakastinkaapille ja pyykinpesukoneelle. Ja taitavat ottaa jonkun nimellisen summan tosta kuljetuksesta, mutta kantavat myös isot hankalat laitteet pois. Ja kyllä toimivia laitteita hakee ilmaiseksi myös kierrätyskeskus.

Ja kuten sanottu, tuntemalleni ihmiselle voin tavaroita antaa, ja vähäarvoisia tavaroita tuntemattomillekin, mutta en isoja tavaroita jolle kulle, joka sattuu niitä kerjäämään netissä.

Minulla on lisäksi auto käytössä, joten viedä itsekkin niitä laitteita pois kotoa kierrätyskeskukseen tai sorttiasemalle.

Olen päättänyt auttaa Henniä ja teen hänelle joulupakettia. Laittakaa kaikki halukkaat mailia minulle, jotka haluatte siihen osallistua!!! Henni ei voi tuoda henkilöllisyyttään julki,mutta vastasi minulle kun montakertaa pyysin ja lupasin kaikkien avun annot ottaa ja postittaa hennille. Haluan hennille joulun, silloin meillä kaikilla on ihana joulu, kun on autettu toista. joulunauttaja@gmail.com

Olen päättänyt auttaa Henniä ja teen hänelle joulupakettia. Laittakaa kaikki halukkaat mailia minulle, jotka haluatte siihen osallistua!!! Henni ei voi tuoda henkilöllisyyttään julki,mutta vastasi minulle kun montakertaa pyysin ja lupasin kaikkien avun annot ottaa ja postittaa hennille. Haluan hennille joulun, silloin meillä kaikilla on ihana joulu, kun on autettu toista. joulunauttaja@gmail.com

Mistä sää tämän hennin sait oikein kiinni..

tuskin.jpg

Tämä Henni on kyllä aikamoinen vejättäjä.Juttu muuttuu kaikenaikaa ja kerjuukirjeitä löytyy useilta eri palstoilta.Jossain joku kirjoitti,että tämä samainen henkilö on aiempina vuosina onnistunut peräti huijaamaan ihmisiltä rahaa.Taitaa tuo "joulunauttaja" olla itse Henni.

Yhteistyössä