JOULUFIILISTELY ketju JOULUHÖPERÖILLE

  • Viestiketjun aloittaja joulumuori
  • Ensimmäinen viesti
Alinda
Ihana ketju :) Tulen mukaan :) Molemmille lapsille isommat lahjat ostettu (ostamme 2per lapsi) ja kynttilöitä olen polttanut jo pitkän aikaa. Ulkovaloja suunnittelin yksi päivä että jos hankkisi sen köynnösvalon tuohon ulkooven viereen.
 
Muutama joulukortti tehty, iso osa lahjoista hankittu ja perjantaina söin ekaa kertaa joulusuklaata :xmas: Mitähän hankkia joululahjaksi 2v tytölle isommaksi lahjaksi? Saamassa pyjaman, pyyhkeen, kirjan ja elokuvan jne. mutta jotain lelua haluaisin keksiä.. Onko kellään ideoita? Duplo eläintarhan ruokinta on harkinnassa, kun meillä ei legoja vielä ole.
 
Mä kans oon noita kortteja saanu tehtyä pikkuhiljaa. Kovasti syyhyttäisi laittaa verhot ja valot jo :whistle: Ensi viikolla tapaan ystäväni kaupungilla, joka tuo meille sukkahousuja että saan tehtyä isompia koristetonttuja :D Suunnitelma on loistava, mut toteutus saattaakin mennä persiilleen |O Joulupapereita tilasin ja ne tullee ensi viikolla niin pääsen paketoimaan lahjat :xmas:
 
Glögiä ollaan juotu. Kynttilöitä poltettu joka ilta. Lahjatkin on melkein kaikki ostettuna :)
Äsken väsäsin piparkakuista ja kanelitangoista kranssin, johon tein sokerisydämiä ja vielä pitäisi jtn jouluista nauhaa käydä siihen ostamassa.
 
Joulukorttivinkkejä kehiin! Jotain tämän tapaista ajattelin tänä(kin) vuonna - kimalleliimaa, höyheniä, sinistä tai harmaata korttipohjaa ja askarteluharsoa (vaimitäsenyton).. vaaleanpunaisesta huovasta possuja vihreälle kartongille tai sitten vaan ihan basic -tonttukortteja eri materiaaleista...
 
Heh, hyvä ketju!

Öhöm..elokuussa on eka paketit hommattu, glögiä juodaan joka ilta, pipareita ja torttuja leivottu tenavien kanssa. Kynttilöitä poltetaan ja joulukoristeet on esillä, tänään laitan kyntteliköt :ashamed: :p :D

Aina olen ollut jouluhullu, tämä tauti vain pahenee vuosi vuodelta :headwall:
 
Mitäs höperöille kuuluu? :xmas: Täällä joulusiivous loppusuoralla kunhan saan vain loputkin kaapit koluttua läpi |O Muutamaa pakettia lukuunottamatta kaikki on hankittu ja paketoitu. Ei enää montaa yötä :D Saatiin pukkikin.
 
BootyPeppi
Nyt on varmaan mun aika astua tähän ketjuun :D lahjat on ostettu, pari jouluherkkua vielä tekemättä mutta nekin valmistuu ensi viikolla, kuusikin jo odottaa tuossa koristelua.
 

Yhteistyössä