jouluavustus sossulta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään tietoa mikä se sellanen on, me haetaan siis toimeentulotukea ja se meidän käsittelijä soitti ja pyysi lupaa antaa meidän tilinumero eteenpäin henkilölle joka sitten maksaa avustuksen meidän tilille, mitään tietoa milloin se maksetaan ja mikä sellanen avustus on, summa vissiin 50 tai 150e, en kuullu tarkasti, ei kuulemma vaikuta toimeentulotukeen.

Täh?Ei vaan meille mtn tuollasia oo tarjottu :ashamed: .Mll on se hyvä joulumieli kampanja ja he jakaavat ruokakortteja vähätuloisille tai vaikean sairauden takia vähätuloisille lapsiperheille mut ei se kyllä tilille tule se raha.

sain sen vuonna 1 ja 0 eli tästä on aikaa monen monta vuotta (nykyään toimin itse sinne lahjoittajana)
olin silloin yh-äiti ja sain 600mk sillä sain ostaa niin ruuat kuin lahjat ja minun lahjakortin lahjoittajana toimi spr eli tulivat yksipäivä kotiovelle ovikelloa soittamaan varmisti että minä olen minä;)
ja antoi kirjekuoren joulutoivotusten kera:)

sosku ei ollut tietonen kelle ne oli tuoneet sen lahjan tai minkä lahjan tai minkä suuruisen j sitä ei tosiaan huomioitu missään:)

sossukin pian hylkii minut ja sulhaseni ja meille tulee vauva noin 7 kk n pääst
ja mistä nyt joulukinkun ja muut joulu ruuat hankkis?
olen allegikko ja en voi syödä kaupan söössjä eli mun pitää valmistaa ruokani itse eli haluaisin jouluavustsusta rahana.mistä sitä saa?

Yhteistyössä