Jouluapua?

vierailija
Oletko käynyt diakoniatoimistossa. Seurakunnassa siis. Sieltä voi saada apua.
Ei tarvitse kuulua kirkkoon eivätkä tuota uskontoa.
Onko teillä päin Pelastusarmeijaa. Näistä minä olen joskus saanut apua. 😃
 
vierailija
Koska rokotehan ei ole pakollinen, ja haen kyllä koko ajan töitä, kun en omista autoa niin rajoittaa vähän
Sukulaistyttä on ollut 3-4 paikassa Turussa lähihoitajana, ihan vakkaritöissä ja sit uusien opintojen ohella. Ei ole autoa ja on kyllä päässyt töihin ilman, useimmiten fillarilla tai sit bussilla.

Harmi, kun et ole Facessa, siellä on yksi tosi hyvä ryhmä alueen äideille ja apua löytyy aina.
 
vierailija
Ruokajonoissa kannattaa käydä. Varaa aika diakonille lähimpään kirkkoon. Ei tarvitse kuulua kirkkoon vaikka sieltä hakisikin apua. Sossusta vlit hakea harkinnanvaraista tukea, kirjoitat vain tilanteesi ja perustelet niin luulisin että ainakin ruokakaupan maksusitoumuksen saat, koska sinulla on alaikäisiä lapsiakin. Itse kun jäin eläkkeelle niin en ole sieltä enää mitään saanut, ihan sama kuinkahyvin perustelisi. Menoiksi eivät hyväksy misssään muuta kuin vuokran. Sähköt, lääkkeet yms on kaikki nyt pienituloisena eläkeläisenä maksettava itse. Yksinhuoltaja saa silmälaseihinkin maksusitoumuksen joko kelasta tai harkinnanvaraisena sossusta. Kaikkea hyvää sinulle, uskon että tiukilla olet. Mutta selviät kyllä. Laita sähköpostiosoitteesi niin voisin pienet paketit jouluksi laittaa :)
 
vierailija
Ruokajonoissa kannattaa käydä. Varaa aika diakonille lähimpään kirkkoon. Ei tarvitse kuulua kirkkoon vaikka sieltä hakisikin apua. Sossusta vlit hakea harkinnanvaraista tukea, kirjoitat vain tilanteesi ja perustelet niin luulisin että ainakin ruokakaupan maksusitoumuksen saat, koska sinulla on alaikäisiä lapsiakin. Itse kun jäin eläkkeelle niin en ole sieltä enää mitään saanut, ihan sama kuinkahyvin perustelisi. Menoiksi eivät hyväksy misssään muuta kuin vuokran. Sähköt, lääkkeet yms on kaikki nyt pienituloisena eläkeläisenä maksettava itse. Yksinhuoltaja saa silmälaseihinkin maksusitoumuksen joko kelasta tai harkinnanvaraisena sossusta. Kaikkea hyvää sinulle, uskon että tiukilla olet. Mutta selviät kyllä. Laita sähköpostiosoitteesi niin voisin pienet paketit jouluksi laittaa :)
Miksei ap voi muka myydä sitä pehevaa?
 
Ruokajonoissa kannattaa käydä. Varaa aika diakonille lähimpään kirkkoon. Ei tarvitse kuulua kirkkoon vaikka sieltä hakisikin apua. Sossusta vlit hakea harkinnanvaraista tukea, kirjoitat vain tilanteesi ja perustelet niin luulisin että ainakin ruokakaupan maksusitoumuksen saat, koska sinulla on alaikäisiä lapsiakin. Itse kun jäin eläkkeelle niin en ole sieltä enää mitään saanut, ihan sama kuinkahyvin perustelisi. Menoiksi eivät hyväksy misssään muuta kuin vuokran. Sähköt, lääkkeet yms on kaikki nyt pienituloisena eläkeläisenä maksettava itse. Yksinhuoltaja saa silmälaseihinkin maksusitoumuksen joko kelasta tai harkinnanvaraisena sossusta. Kaikkea hyvää sinulle, uskon että tiukilla olet. Mutta selviät kyllä. Laita sähköpostiosoitteesi niin voisin pienet paketit jouluksi laittaa
Kalliotiina1@gmail.com ja sydämellisesti kiitos❤
 

Yhteistyössä