Nyt just on vointi hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:Ja mä muistan sut =) Vointi on hyvä ja onnellinen :heart: Ummetukseenkin sain apua...kiitos levolacin :ashamed: Täällä malttamattomana odottelen että neiti ja mies herää niin päästään joulusaunaan ja neiti saa aukasta muutaman paketin
Mikäs sinulla vointi?
Mulla kans nukkuminen jääny vähille...saa nähdä kuin tänään jaksan kokopäivän ku taas heränny viideltä.... :/Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Nyt just on vointi hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:Ja mä muistan sut =) Vointi on hyvä ja onnellinen :heart: Ummetukseenkin sain apua...kiitos levolacin :ashamed: Täällä malttamattomana odottelen että neiti ja mies herää niin päästään joulusaunaan ja neiti saa aukasta muutaman paketin
Mikäs sinulla vointi?
Öisin tosin tuo nukkuminen on vähän sitä ja tätä...
Mäkin oottelen pojan ja miehen heräämistä ja pojan ilmettä, kun näkee muutaman paketin kuusen alla :heart:
Ja saa avata ne, loput illalla mummilassa.
Hyvää joulua!
Jaksamisia päivään! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:Mulla kans nukkuminen jääny vähille...saa nähdä kuin tänään jaksan kokopäivän ku taas heränny viideltä.... :/Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Nyt just on vointi hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:Ja mä muistan sut =) Vointi on hyvä ja onnellinen :heart: Ummetukseenkin sain apua...kiitos levolacin :ashamed: Täällä malttamattomana odottelen että neiti ja mies herää niin päästään joulusaunaan ja neiti saa aukasta muutaman paketin
Mikäs sinulla vointi?
Öisin tosin tuo nukkuminen on vähän sitä ja tätä...
Mäkin oottelen pojan ja miehen heräämistä ja pojan ilmettä, kun näkee muutaman paketin kuusen alla :heart:
Ja saa avata ne, loput illalla mummilassa.
Hyvää joulua!
Oikeen ihanaa joulua teillekkin :hug:
Sunhan piti erota? Kun miehes jotain alaikästä vokotteli? Ja nyt raskaana? Ja vastahan se ekakin on ihan vauva. Voi ei, missä tyttö sun aivot on??Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hyvää joulua vaan siullekin!Alkuperäinen kirjoittaja eiootosi:Sunhan piti erota? Kun miehes jotain alaikästä vokotteli? Ja nyt raskaana? Ja vastahan se ekakin on ihan vauva. Voi ei, missä tyttö sun aivot on??Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Mä mitään raskaana ole, mut nyt oli pakko kommentoida! Oikein paljon onnea!Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kiitos. Lähinnä noissa ärsyttää se että huudellaan ihan mitä sattuu, ilman mitään tietoa vaikkapa siitä mitä on tapahtunut riidan jälkeen. Saati mielenkiintoa, kunhan pitää päästä sanomaan fraaseja, kuten "tyttö hyvä" ja "mitäs minä sanoin". Saavat varmaan jotain kiksejä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Mä mitään raskaana ole, mut nyt oli pakko kommentoida! Oikein paljon onnea!Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
:heart: Meillä kävi melkein samalla lailla aikoinaan,vuonna 2001... Oltiin erossa neljä päivää ja sitten pian kakkonen olikin jo tuloillaan. Ja nyt niitä on kolme, eikä olla erottu enää!
Älä vaan välitä noista päänaukojista! Nauti raskaudesta! :hug: