Joulu tulee oletko valmis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
http://www.youtube.com/watch?v=10OcvYB5f9g

:whistle: :D
Joulumusaa...

Muistutan vaan, että NYT vois ruveta TEKEE ja SÄÄSTÄÄ jouluu varten, jos on tunne että tulee kiire AINA tai on tiukkaa!!! =) :xmas: :xmas: :xmas:

http://www.youtube.com/watch?v=slTYj2h6OfY&NR=1
Lissää... :p

Lahjat ostettuna ja ruuat tehtynä juu, siivottukin melkein kaikki jo...
c043.gif

Joo no älkää sitte taas itkekö joulun alla, ettei o rahaa ostaa mitään ja ei kerkee ees tehä halpoja lahjoja... :| :xmas:

Enkä nyt tarkoita ylläolevia huumorityyppejä ja vastauksia. Välttämättä. :whistle: :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Joo no älkää sitte taas itkekö joulun alla, ettei o rahaa ostaa mitään ja ei kerkee ees tehä halpoja lahjoja... :| :xmas:

Enkä nyt tarkoita ylläolevia huumorityyppejä ja vastauksia. Välttämättä. :whistle: :D :xmas:

Hei, hei. Onhan siinäkin oma haasteensa... Siis taidossa jättää kaikki aina viime tinkaan ja yrittää pitää itsensä kasassa kaiken sen stressin alla. :D (mie olen kunnostautunut joskus tällä saralla)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:

Hei, hei. Onhan siinäkin oma haasteensa... Siis taidossa jättää kaikki aina viime tinkaan ja yrittää pitää itsensä kasassa kaiken sen stressin alla. :D (mie olen kunnostautunut joskus tällä saralla)

No MULLA jää jotain JOKATAPAUKSESSA viimetippaan. :xmas: :wave: :D :snotty: :ashamed:

MÄ saan hankkia lahjat KAIKILLE, anopille, kälyille, miehen kaverille... :whistle: :snotty: :ashamed:

Siis tää on niin totta! Hyvä että huolehdit, teet tosi tärkeetä työtä. Nyt kaikki kipin kapin pulloja keräämään ja joululahjarahoja säästämään, ettei toistuis se mikä viime vuonna, että jätetään vuokrat maksamatta, että lapsi saa leluja lahjaks.

Totisesti taitaa joulu jo tulla,tulin kotiin tänään lenkiltä ja mitä meillä raikui joulumusa ihan oikeasti!!Neiti 3v huudatti stereoitaan ja ukko vain sanoi että mitä se haittaa :headwall:

Tuo mulle ihana mökki, oikea, pihallinen, navetallinen..pliis, pliis ja vielä kerran pliis. :xmas: Saat pusuja, haleja ja salaista asiaa makuuhuoneessa, jos minä saan mökin..kiltti... :xmas:

Sen verran on joulua suunniteltu, että juhlan viettoa varten on ostettu isompi kämppä, jossa mahtuu koko suku juhlimaan, ja uusi toimiva keittiö, jossa on mukava paistella piparit ja laatikot. :saint:

Lahjat ostan vasta syksymmällä, ellei ihan sattumalta löydy jotain, joka sopii juuri tietylle henkilölle.

Kyllä pitää piakkoin alkaa lahjoja hommailee.
Yleensä aloitan jó vuoden alusta,mutta nyt tänä ja viime vuonna jäänyt tänne kesään.
Huvittavaa ehkä mutta tirpaisee kukkaroa vähemmän kerralla kun nyt ostelee yhden kaksi kerrallaan valmiiksi.

Kohta alkaa alennusmyynnit, minä ainakin yleensä ostan osan lahjoista jo kesällä. Tietysti kannattaisi ostaa pitkin vuotta kaikenlaisia juttuja, mitä voi sitten antaa lahjaksi kaikenlaisissa "kissanristiäisisssä."

Yhteistyössä