joulu painajainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noita akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noita akka

Vieras
Hei!
Nyt pakko päästä purkaa pahaa oloa. Olenko teidän mielestä itsekäs ilkeä noita akka kun haluan viettää perheen oman perheeni siis mieheni ja lasten kera. :( Kaikki sukulaiset yrittää painostaa, että mun pitäis kutsua minun vanhemmat meille jouluaatoksi. Meillä aina joulut vietetty oman perheen kesken. Muutenkaan en halua vanhempiani meille kun ollaan oltu näennäisissä väleissä vasta muutama kuukaus. Sekin vain ja ainoastaan lasten takia. Jos lapsia ei olis niin välit vieläkin ois poikki. :kieh: . Pitäskö minun vaan kiltisti unohtaa kaikki #&%?$!* asiat jota tekivät minulle ja minun perheelle. Miksi minun pitäisi kutsua vanhemmat onhan minulla vanhempi sisar joka voisi kutsu vanhemmat luokseen aatoksi, mutta kun minulla oln lapsia niin minun pitäisi tottakai päästää "rakkaat" isovanhemmat meille jouluksi. Helppo siskon sanoo silleen kun tietää että vanhemmat ei mene heille jouluksi kun koti on siinä kunnossa että huh! Sitten muutenkin kun mies poissa kotoa töitten takia 3 viikkoo niin just tulee jouluksi kotiin. Siis onko hirveetä olla itsekäs ja haluta nauttia joulusta omassa rauhassa. Muutenkin kun on neljä lasta ja 2 niistä vaippa ikäisiä niin joulun järjestelyssä omalle porukalle on jo ihan tarpeeksi tehtävää.

Älä hyvä ihminen moista sure , vietätte joulun perheen kanssa kaikessa rauhassa, ei sitä joulunkaan takia kannata ihan kaikkea "sotkea" ja jos välit ovat jollain lailla viileät , niin ei ei olkaa vaan keskenänne. minä en vaan lähtisikään siihen sirkukseen jouluksi joka meidän lapsilla on en kenenkään luo, onneksi ymmärtävät olla pyytämättä.

Yhteistyössä