SARI: Meillä pojat synty vkolla 35+6 ja mul käynnistettiin kun oli kaikkee vaivaa ja epäiltiin et pojilla olis paljon painoeroa, niitä painoja oltiin monta kertaa jo katottu kun ne meinas et toinen pojista ei kasvais ja epäiltiin et eroa olis melkein kilon verran mut loppujenlopux painoero oli sit vaan 25g et turhaan mäkin olin joka ultran jälkeen ihan paniikissa.
Odotusaikana en ollu töissä kun sillon tällön yhen päivän ku mul oli kans pahoinvointia ja saikkua sain aina vaan jonkun viikon tai kax ja sit piti käydä koittaas töissä et pystyykö tekee töitä ja taas hakemaan saikkua, se oli kyl semmosta touhua, joka kerta sit kelan kans oli ongelmia kun saikkupäivät katkes ja rahaa ei tullu, se oli ihan järkyttävää ja en sit pystyny ostamaan vaunujakaan uutena kun eka meinasin mut en pystyny olemaan töissä ni ei sit ollu varaa uusiin. :ashamed: Mä olin kans sit vielä aika varovainen koko raskauden suhteen ku mulla kans fyysinen työ ja raskautta yritetty monta vuotta ja sitte kun se onnistu(hoidoilla) ni en kans halunnu ottaa minkäänlaista riskiä et joku menis pieleen, et ymmärrän kyllä mitä tarkotit sillä "varman päälle ottamisesta"!
Meiän esikoinen tykkäs kauheesti ja tykkää edelleen pojista, se sano sillon joskus kun mun sisko sai toisen lapsen(pojan) et olisko se hänenkin pikkuveli :ashamed: tavallaan oli sellane pahamieli kun en pystyny aikasemmin Nikolle sitä siskoa tai veljeä antamaan mut kai se sit oli jotenkin "tarkotettu" niin et kun joutu hetken odottamaan ni nyt sai sitte kax kerralla
Tää meiän juttelu ei oikeen kuulu nyt tähän aiheeseen "joulu asiaa" et pitäiskö siirtyä jonnekin muualle juttelemaan?
:wave: :wave: :wave: