V
"vieras"
Vieras
Luultavasti lapsi on myös anopin pojan lapsi.Niin, kun se lapsi on miniän lapsi. Ja miksi sanoa että voittaa? Mihin jää muilta se kunnioitus omia lapsiaan kohtaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luultavasti lapsi on myös anopin pojan lapsi.Niin, kun se lapsi on miniän lapsi. Ja miksi sanoa että voittaa? Mihin jää muilta se kunnioitus omia lapsiaan kohtaan?
Luultavasti he ovat myös yhdessä, miniä ja poika. Ja tekevät keskenään kompromisseja. Eikä se ole kiveen kirjoitettu että kaikki tykkäävät eniten omista vanhemmistaan![]()
Onko sillä jotain eroa kuka haluaa?
Anoppi haluuuuuuuuuuuu, se on ok?
Miniä haluuuuuuuuu, se on ihan väärin.
Näissä on aina kaksi puolta, ja vastassa monen ihmisen omat toiveet joulun vietosta. Miniä on saanut mitä halunnut.... onhan miniän vanhemmatkin sitten saaneet mitä halunneet? Eikä lapsellekaan ole ollut haittaa tilanteesta? Ymmärrän antamisen ilon, mutta en sitä että vaatimalla vaaditaan ja pilataan yhdeltä tai useammaltakin ilo sitten kokonaan.
Isovanhemmat on minusta näissä asioissa itsekkäämpiä siksi, että he vaativat perhettä toimimaan oman pillin mukaan. Tai kuka vaatii, kuka pyytää mutta kuitenkin. Niin kuin miniälle oma koti tai oma suku ei saisi olla enää tärkeä![]()
Ei joka joulu. Tässähän on kyseessä vasta toinen joulu, joten ap:n appianhemmat kerkeävät ihan varmasti saada sen omankin joulunsa. Minusta on epäreilua että ap:n omat vanhemmat näkevät sitten lapsenlastaan vielä harvemmin.
Mutta noin yleensäkin tunnutaan ajattelevan miniöitä hirviöinä, joilla ei saisi olla mitään omia haluja ainakaan joulun suhteen. Ja muutenkin alkaa suututtaa koko joulu tällä palstalla: sitä pitäisi olla miellyttämässä kaikkia muita paitsi ei itseään.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22243150:ap on todella ITSEKESKEINEN!mies ei varmaan ees uskalla sanoo et haluu olla äitinsä kanssa joskus välilläkin joulun.vaikka olis kuin inhottava äiti tahansa kyseessä ni ei oo oikeen!mun äiti on inhottava hienbostoihminen ja hänen luonaan ollaann joka toinen vuos,ja ollaan yhteydessä kerran viikossa muutenkin.vaikka mun mies ei siedä mun äitiä niin hän sietää mun äitiä ihan vaa siks kun on lapsien kannalta tärkeää viettää joulut ja synttärit y.m yhdessä!
Ja ap:n tapauksessa mieskin taisi haluta ap:n vanhempien luo? Meillä ainakin me teemme kompromissi joulusta: kaikkia kuunnellaan mutta me miehen kanssa päätämme mitä tapahtuu. Meillä on siihen oikeus. Minun mielestä sinä taas et edes halua asettua kenenkään muun asemaan, et edes miniän vanhempien.
Luultavasti he ovat myös yhdessä, miniä ja poika. Ja tekevät keskenään kompromisseja. Eikä se ole kiveen kirjoitettu että kaikki tykkäävät eniten omista vanhemmistaan![]()
Ei joka joulu. Tässähän on kyseessä vasta toinen joulu, joten ap:n appianhemmat kerkeävät ihan varmasti saada sen omankin joulunsa. Minusta on epäreilua että ap:n omat vanhemmat näkevät sitten lapsenlastaan vielä harvemmin.
Mutta noin yleensäkin tunnutaan ajattelevan miniöitä hirviöinä, joilla ei saisi olla mitään omia haluja ainakaan joulun suhteen. Ja muutenkin alkaa suututtaa koko joulu tällä palstalla: sitä pitäisi olla miellyttämässä kaikkia muita paitsi ei itseään.