Joudutteko te ropeltamaan klitorista yhdynnässä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Jotta siis saisitte? Eikä teidän miestä haittaa jos hän ei saa teitä orkulle? En ylipäätään ymmärrä miksi jotku sanoo, että ropeltavat ITSEÄÄN yhdynnässä jossa rakastellaan miehen kanssa? Jos ei kerran tunnu hyvältä niin eikö sen voi lopettaa kesken ja mennä yksikseen ropeltamaan vaikka vessaan?!

Mä en ainakaan kehtaisi loukata miestäni noin, siis että alkaisin itseäni hinkata sieltä.
 
Whaaaaaat?
:LOL: Anteeksi mitä?! Teeskentelisitkö orgasmisi siinä tapauksessa vai jättäisitkö saamatta?

Itse en saa yhdynnässä kaikissa asennoissa orgasmia. Niissä, joissa en saa ja sitä tilaa tavoitellaan mieheni joko auttaa käsin tai teen sen itse. Ja mies saa siitä samalla kicksejä, ei loukkaannu. Kuka haluaa harrastaa seksiä parisuhteessa, jossa ei voi olla avoin seksissä?!
 
luojan kiitos
Mä olen kyllä niin onnellinen, että olen oppinut tekemään sille klitorikselle ihan jotain muuta kuin "ropeltamista". On tosi vaikea kuvitella, että kukaan saisi koskaan millään "ropeltamisella" mut tulemaan.

Että ei, en onneksi joudu ropeltamaan mitään!
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28439805]Jotta siis saisitte? Eikä teidän miestä haittaa jos hän ei saa teitä orkulle? En ylipäätään ymmärrä miksi jotku sanoo, että ropeltavat ITSEÄÄN yhdynnässä jossa rakastellaan miehen kanssa? Jos ei kerran tunnu hyvältä niin eikö sen voi lopettaa kesken ja mennä yksikseen ropeltamaan vaikka vessaan?!

Mä en ainakaan kehtaisi loukata miestäni noin, siis että alkaisin itseäni hinkata sieltä.[/QUOTE]

Voi provoseni. Sulla ei ole tarpeeksi ikää kuin ropeltamaan itse, joten kyllä asiat sullekin joskus valkenee.
 
Vaimo on samaa ikäluokkaa minun kanssa. Saa kunnon orgasmin vain suihkussa, itse sormeillen tai minun sormeilemana. Minua ei haittaa miten hän saa nautinnon - pääasia on että saa :) ! Nuorilla miehillä voi ego olla niin herkkä ettei kestä naisen erillaista seksuaalisuutta.

Kun ikää tulee, seksuaalisuus ei ole enää "estojen vuoristo" vaan tästä voi keskustella peiton alla lähekkäïn kainalossa.... Seksi ei ole kummankaan yksityinen vaan yhteinen asia. Orgasmi on mahtava tunne ja kaikki keinot on sallittuja sen saamiseksi. :)
 

Yhteistyössä