Joudutaankohan me taas ens yönäkin valvomaan naapureidn takia.....MUOKS. TÄNÄ YÖNÄ AINAKIN NUKUTAAN !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Nuoriso keskenään kotona ja meno oli taas aivan hirveää. just kun sait unen päästä kiinni nin alkoi se meno- Eiks eile vielä pitänt olla joulurahuhaa, jolloin naapureita ei sais YÖAIKAAN häiritä.
Aika pahalta tuntuu että nuorilla 14-20 vuotiailla ei ole joulupäiväyönä muuta tekemistä kuin ryypätä, rellestää ja häiritä naapureita. Eikö joulua enää vietetä yhdessä?

Eihän naapureita saa häiritä milloinkaan yöllä! Minä juuri vein vihaisen kirjeen naapuriin, kun möykkäävät jatkuvasti vielä puolen yön aikaan. Lapsi juoksee ja kirkuu (ei siis itke, vaan kirkuu kiukkuaan), paiskovat ovia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Soita poliisit, hiljenee aika äkkiä.

Áutot ehtivät l'ähteä ennekuin ehtii soittamaan. klo 1 lähti mopoauto pihalta ja sitä käytetiinn vartti kaasuttaen ,koko sen ajan tosiet poltti tupakkaa siinä voieressä, kunnes pikkuiseen mopoauto meni AINKIN neljä . just kun meinaosi nukahtaa, tuli valkoinen auto , jossa pakoputki rikki ja kaasutteli vartin pihalla. Se on häiritsevää, kun just ikkunan alla ovat. sit nää nuoret jäi pitämään "kokousta" ikkunan alle ja kova kälätys kuului sisälle asti. Kävin vähän rähjäämässä nille, mutta asenne oi heti että vittuakos meile huudat. Ait meinasin nukahtaa niin taas enen neljää tuli sama auto musiikit pauhaten ja taas se vartin kaasutus pihalla. Puoli viiden aikaan sit tuotiin poika kotiin ja kaasuteltiin pihalla taas jonkun aikaa.

meillä oli kaks kerrosta ylempänä kans jotku kekkerit, rappukäytävä vaan raikas. oon kuullu et siitä 4 kerroksesta aiemminkin tullu valituksia joten harkitsen itsekkin sen tekemistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

Áutot ehtivät l'ähteä ennekuin ehtii soittamaan. klo 1 lähti mopoauto pihalta ja sitä käytetiinn vartti kaasuttaen ,koko sen ajan tosiet poltti tupakkaa siinä voieressä, kunnes pikkuiseen mopoauto meni AINKIN neljä . just kun meinaosi nukahtaa, tuli valkoinen auto , jossa pakoputki rikki ja kaasutteli vartin pihalla. Se on häiritsevää, kun just ikkunan alla ovat. sit nää nuoret jäi pitämään "kokousta" ikkunan alle ja kova kälätys kuului sisälle asti. Kävin vähän rähjäämässä nille, mutta asenne oi heti että vittuakos meile huudat. Ait meinasin nukahtaa niin taas enen neljää tuli sama auto musiikit pauhaten ja taas se vartin kaasutus pihalla. Puoli viiden aikaan sit tuotiin poika kotiin ja kaasuteltiin pihalla taas jonkun aikaa.

no jos ei puhetta usko, niin kyl mä olisin laittanu poliisit asialle.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

no jos ei puhetta usko, niin kyl mä olisin laittanu poliisit asialle.. :o

mitäs sit jos nuoret ois kerenneet poistua?
Pitää varmaan ottaa auton rekkari ylös ja kertoa poliiseille millä autolla liikkuvat ja minne päivn lähtivät. voiko ne jälkikäteen tehdä mitään jos nuoret on jo silloin poiauneet paikalta

En kyllä ikinä mene kenellekään päätäni aukomaan yölliseen aikaan, vaikka olisi aihetta - soitan vain surutta poliisin. Selvitelkööt asioita sitten keskenään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja oliko tämä nyt yhden ainokainen yö, vai joka yökö ne sun unias riivaa ?

Nyt tuli taas lauma jätkiä mopoautolla kyseiseen asuntoon. Tuliskohan poliisit jos soittaisi,koska niillä oli mukana monta mäyrää kaljaa.

Pitkään ovat olleet hiljaa, samat tyypit kesällä pärräsivät yökaudet mopoilla tuossa pihassa.

Tänään kyllä aion soittaa poliisille, jos häiriötä tapahtuu klo 23 jälkeen, vaikka vaan sitä autolla ajoa.
Miten ihmeessä nuo nuoret jaksaa, monta päivää putkeen. Syyslomallakin joivat VIIKON. Missä näiden nuorten vanhemmat.

Ja siis jos kaveri tulee mopoautolla, on melkovarmaan alaikäinen ja kantoi kaljaa sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Soita samantien poliisille ja kerro että naapurissa on alaikäisten nuorten meluisat kaljanjuontipippalot...Nyt on pyhäpäivä, ei tarvitse odottaa edes kello 23 asti ;)

melu ei oo vielä edes alkanut. Vasta aloiteleva, eihän ne muuten jaksa klo 5 asti aamulla. yhden aikaan alkaa varmaan taas autoralli

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Eihän naapureita saa häiritä milloinkaan yöllä! Minä juuri vein vihaisen kirjeen naapuriin, kun möykkäävät jatkuvasti vielä puolen yön aikaan. Lapsi juoksee ja kirkuu (ei siis itke, vaan kirkuu kiukkuaan), paiskovat ovia jne.

Meillä oli tällainen tilanne jouluna, ei nyt muuten ole ollut. Meillä oli kaikki mahataudissa useamman päivän ja yöllä alkoi, petivaatteita ja vaatteita pestiin läpi yön. Lapsi heräsi huutamaan useampana yönä muutamaksi tunniksi, päivällä tapeltiin me vanhemmat väsymyksestä. Olimme itse kipeinä kanssa, emmekä saaneet nukutuksi öisin. Siinä oli muutakin pettymystä sitten mukana, uskon että naapurit olleet mielissään.

Ikävää tollainen häiriköinti :( Pitää kyllä sanoa että ainaki sillo kun mä olin nuori niin joulupäivä oli paras päivä juhlia kavereiden kanssa. Pari päivää porukoiden kanssa juhlinut joulua ja piti päästä jo kavereita näkemään. Varsinkin kun kaikki jo poismuuttaneetkin olivat tulleet kotiseudulle joulun viettoon. Siinä vastaus tohon kysymykseen että kuin ne nyt joulupäivänä bilettää :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ikävää tollainen häiriköinti :( Pitää kyllä sanoa että ainaki sillo kun mä olin nuori niin joulupäivä oli paras päivä juhlia kavereiden kanssa. Pari päivää porukoiden kanssa juhlinut joulua ja piti päästä jo kavereita näkemään. Varsinkin kun kaikki jo poismuuttaneetkin olivat tulleet kotiseudulle joulun viettoon. Siinä vastaus tohon kysymykseen että kuin ne nyt joulupäivänä bilettää :D

Nää kaverit, tytöt aj mpojat näkevät tosiaan jatkuvasti. Ja porukkaa saattaa kerralla olla jopa kolmisenkymmentä kaksiossa. Ainki näiden tässä asunnossa olevien nuorten äiti tietä että hänen teinit ryyppäävät, mutta ei välitä. onhan niillä kuviankin ircissä joissa o kaljapulot kädessä.
Äiti on lähtenyt joulun viettoon visiin muualle ja jättänyt teinit keskenään. tyttö on 15 ( mun tytön rinnakaisluokalla) ja poika vuoden pari vanhempi

Alkuperäinen kirjoittaja pmg:
teineillä kerran vuodessa pileet mutta pikkukakarat saa päivästä toiseen rääkyä vapaasti kiusaten naapureita...

näilläon bileet JOKA viikonloppu, tai pääsiäinen ym. Pikulapsi on kuitenkin eeri asia kuin humalaiset teinit

Poliisit kävivät.
Kaksiossa oli yhteensä 9 hlöä, 8 poikaa jayksi tytö ( kaksi asunnossa asuvaa)
Juuri kun polisit tuliva pihalle, tuli myös samainen valkoinen auto ja samat kaverit meidän ikkunan alle, joka eilenki oli pitkin yötä käynyt tuomassa ja viemässä porukkaa. Heti alkoivat vänkäämään vastaan etteivät he eilen ole häirineet meitä, etä vaan pari kertaa kävivät pihalla.
Polisit olivat kaataneet kaljat viemäriin. osa porukasta lähti kävelemään kohti kaupunkia, osa tultiin hakemaan jollakin autolla ja kaksi meni mopoautoon. Ja ihmeen hiljaa se mopoautokin kulki nyt. Eilen siitä lähti paljon kovempi ääni.
Nyt saavat hakea jonkun muun ryyppypaikan, tänne eivät uskalla vähään aikaan tulla. joka kerta kun näen sinne menevän alaikäisiä kaljojen kanssa, soitan tästä lähin poliisille.
Toivottavasti ilmoitus meni nuorten vanhemmille ja sosiaalitoimistoon. Minusta olis kyllä ollut oiki että vanhemma tosi joutuneet kakaransa hakemaan kotiin :whistle:

Yhteistyössä