Jotakin hyvää kriisin keskellä

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
tänään Munuaislääkäri kertoi ettei äidilläni ole munuaisissa kasvaimia, vaan valkuainen jota tulee päivittäin virtsassa 8g (ei saisi tulla yhtään, sanoi lääkäri) johtuu siitä ettei munuaiset toimi ihan normaalisti diabeteksen takia. sitä pystytään hoitamaan.
mä olen niin onnellinen tästä uutisesta ja äitikin oli selvästi huojentunut ettei tarvitse pelätä että munuaisissa olisi kasvaimia :) sitä haluaa iloita niistä pienistäkin hyvistä uutisista tässä tilanteessa.

Tässä on nyt äidillä ollut hyvin välinpitämätöntä hoitoa terveyskeskuksessa, ei olla otettu edes vakavasti äidin hb kovaa laskua kunnes tuli anemia. ilmeisesti tapahtunut myös hoitovirheitä

Syöpäkasvain on äidillä paksusuolessa, joka valunut jo verta jonkin aikaa. lääkärit laittanut pukamien piikkiin.
tässä on nyt niin paljon kaikkea, kun äitillä niin monta vaivaa ja just tuo hb huolettaa :( eilen laitettiin kaulaan kanyyli josta menee rautaa äidille ja tänään ottivat selkäydin näytteen. tarkitavat mitenkä selkäydin tuottaa puna ja valkosoluja.

Toivon ja rukoilen että tuo rauta auttaa ja äidin veriarvot nousee ja leikkaus päästä tekemään onnistuneesti (äidillä ollut paha heräämisvaikeus viime nukutuksessa :| )

Elämä yllättää, ei koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan! :'( osoittakaa läheisillenne että rakastatte ja välitätte, jokainen päivä voi olla viimeinen! :'(
unohtakaa ne mahdolliset erimielisyydet ja riidat, antakaan anteeksi. Ne on hyvin pieniä asioita!

:hug: äidilläni oli henkitorvensyöpä,josta selvisi ( toistaiseksi ) kahdella leikkauksella,enempää ei voikaan sitten leikellä,vaikka uusisi..Lääkäreissä ravasi kuristavan tunteen vuoksi ja toiset pisti astman piikkiin ja toiset vihjaili,että pääkopassa vikaa..
No,henkitorvi oli lyijykynän verran auki enää,kun pääsi kunnolliseen tutkimukseen..ja siitä melkein samantien leikkuriin..että eipä ihme,jos jokainen hengenveto oli tuskaa :/
Jaksamista teille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
:hug: Voi... :'( voimia sinulle ja äidillesi huimasti!!!!hienoa,ettei ollut sinne munuaisiin levinnyt!! :hug:

kiitos :flower:
mä olen vaan niin äärettömän surullinen äidin puolesta, ei soisi äidin kärsivän enää yhtään! :'( äiti ollut sairas lähes koko elämänsä, tarpeeksi olisi jo ollut näissäkin sairauksissa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:hug: äidilläni oli henkitorvensyöpä,josta selvisi ( toistaiseksi ) kahdella leikkauksella,enempää ei voikaan sitten leikellä,vaikka uusisi..Lääkäreissä ravasi kuristavan tunteen vuoksi ja toiset pisti astman piikkiin ja toiset vihjaili,että pääkopassa vikaa..
No,henkitorvi oli lyijykynän verran auki enää,kun pääsi kunnolliseen tutkimukseen..ja siitä melkein samantien leikkuriin..että eipä ihme,jos jokainen hengenveto oli tuskaa :/
Jaksamista teille :hug:

voi ei :( mutta onneksi pystyivät leikkaamaan. toivottavasti kaikki menee jatkossa äidilläsi hyvin :hug:
ihan niin se on että arvauskeskuksia ne on, mun äiti on niin monisairas ja vaivainen että ei ne enää kai senkään takia reagoinut mitenkään. tuo peräaukosta tuleva verikin, se pitäisi aina tutkia!

Miten mahtavaa etta otit asiaksesi saada selville mika aitiasi vaivaa! :hug:
En voi kylla ymmartaa etta tana paivana viela ei huomata/valiteta jos arvot heittaa niin paljon....kaikki on vaan normaalia :/

Yhteistyössä