Jotain tahmeaa hiuksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Touhupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Touhupeppu

Vieras
Minulla on hiuksissa päälaella jotain tahmeata mönjää joka ei lähde pesussa pois. Ei ole hajuakaan mistä olis voinu tulla ja on ollu jo toista viikkoa ainakin. Inhottavaa kun hiukset näyttää koko ajan likaisilta, vaikka ois just käyny suihkussa. Tulee vaan mieleen, että johtuisko hormoneista, kun synnytyksestä on kulunut pari kuukautta. Onko kellään kokemusta moisesta tai oletteko kuulleet vastaavaa. Mistähän vois olla kysymys. :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 12:09 Suny kirjoitti:
Mulla joskus päänähka paloi auringossa (jakauksen kohdalta) ihan niin että kammatessa meni vesikelloja rikki ja siitä tuli sitten sellaista tahmeaa haava nestettä.

Minun päänahassa ei kyllä näy eikä tunnu mitään mikä vois sen aiheuttaa. Aivan terveeltä vaikuttaa, eikä se lika tunnu oikein rasvaltakaan kun se on niin tahmeaa.

Ootko kävellyt viimeaikoina metsässä, ettei olisi pihkaa tarttunut? Tuli vaan mieleeni, kun tyttö eilen istui pihkaan ja hitsi se mönjä meinannut millään lähteä vaatteista eikä käsistä. (Täytyy lähteäkin katsomaan, tuleeko pesukoneesta tahmeaa vai puhdasta pyykkiä :kieh:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 11:01 vieras kirjoitti:
Tai sitten ap:llä on hormonit vinksin vonksin. Se saattaa aiheuttaa päänahan rasvoittumista...

No hormonit on ainakin vinksin vonksin kun jälkivuodon jälkeen ei ole tullut kunnon kuukautisia vaan kahesti vain vähän verensekaista limaa.

vaihdappa samppoota.itellä oli päälaki pitkään tahmean oloinen vaikka kuinka pesin ja sit huomasin, kun ihan vahingossa käytin muuta merkkiä niin tahmeus lähti.mulla aiheutti tän tahmeuden frugtis samppoo.
et kantsii kokeilla josko auttais

Yhteistyössä