Jotain rajaa niissä aviollisissa velvollisuuksissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen puolustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehen puolustus

Vieras
Taas oon niin kypsä tohon mieheen että tekis mieli vetää sitä turpaan! |O
Taas viime yönä heräsin siihen kun se änki sitä pikkupippeliään muhun!! Mä olen ainakin tuhat kertaa sanonut että vttu niin ei SAA tehdä!!! Mutta kun ne himot kuulema vie vaan järjen :headwall: Kummasti se kuitenkin niissä himoissaan muista käyttää kortsua ja laittaa vielä liukkaria :kieh: Tämä on siis seurausta AINA siitä jos yhtenä iltana kieltäydyn seksistä... yöllä saa herätä siihen että pannaan :headwall: Ihan niinku siinä ei olis tarpeeksi kestämistä illalla kun mies valittaa, kiehnää, ruinaa, anelee, pitää mykkäkoulua tai sitten huutaa, yrittää väkisin ottaa housuja pois jne :kieh: Taidan ens kerran oikeesti lyödä ja huutaa raiskaus, ymmärtäiskö se sitten kun normaalipuhe ei tunnu menevän perille?!?! |O

Alkuperäinen kirjoittaja reino:
Järkky. Osta sille sellainen tekopimppa.

No mä olen joskus sanonut sille et onhan hänellä kaksi tervettä kättä ja makkarin oven saa kiinni, mut siitä seurasi monen päivän mäököttäminen koska mä kuulema loukkasin häntä niin ja tollasta ei saa aviomiehelle ehdottaa, vetosi taas niin kuuluisiin velvollisuuksiin...

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:o :o :o

Siis.. onko sun ukollesi käsite "raiskaus" tuntematon? Mulle ei tollai kyllä tehtäis kuin kerran, sitten nukuttais eri sängyissä ja eri osotteissakin jos toisen kerran kokeilis.

Ilmeisesti. Sitten se ihmettelee kun mun ei tee seksiä oikeastaan koskaan enää mieli. Kehtaisi vielä viimeksi valittaa et mun pitäisi sitten vaikka teeskennellä innostusta koska hänelle se on vielä mukavampaa jos mä olen "mukana" enkä vaan makaa lahnana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mä olen joskus sanonut sille et onhan hänellä kaksi tervettä kättä ja makkarin oven saa kiinni, mut siitä seurasi monen päivän mäököttäminen koska mä kuulema loukkasin häntä niin ja tollasta ei saa aviomiehelle ehdottaa, vetosi taas niin kuuluisiin velvollisuuksiin...

Vai että velvollisuuksiin vetoaa. Vetoa sinä oikeuteesi ruumiilliseen koskemattomuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
et ole tosissasi! :O

Ethän...

Valitettavasti olen. Tänäänkin kun se tulee töistä kotiin niin varmaan tuo jonkun karkkipussin tai mäkkäristä ruokaa tai jotain... yrittää sillä taas lepyttää kun tietää et olen raivona. Ja aina vetoo siihen et himot vie järjen. Kun ihmettelin et kuitenkin tajuu sitä kortsua käyttää, niin vastas vaan no ei hän lisää lapsia halua et pakko... Ilmeisesti se ei oikeen ymmärtänyt mitä mä tarkoitin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Vai että velvollisuuksiin vetoaa. Vetoa sinä oikeuteesi ruumiilliseen koskemattomuuteen.

Yritetty mutta taitaa mennä yli hänen ymmärryksen. Ihmetteli vaan että enkö mä ole imarreltu et hänen tekee mieli mun kanssa harrastaa seksiä. Tosiaan sanoi näin "eikö se ny ole hyvä asia ja imartelevaa et mun tekee sun kanssa mieli seksiä harrastaa?"

Yritetty mutta taitaa mennä yli hänen ymmärryksen. Ihmetteli vaan että enkö mä ole imarreltu et hänen tekee mieli mun kanssa harrastaa seksiä. Tosiaan sanoi näin "eikö se ny ole hyvä asia ja imartelevaa et mun tekee sun kanssa mieli seksiä harrastaa?"

tee rikosilmoitus?

meillä toisinpäin, mies kieltäytyy sexistä. on muka aina niin väsynyt. saan toki joskus n. parin viikon välein tai harvemmin, ei ole kivaa kun aina haluttais ja toista ei. herään usein yöllä siihen et mun käsi on mieheni seisovassa mulkussa kiinni hyväilen häntä unissani ja sit se herää siihen ja kääntää kylkeä ja tuhisee jotain voi vittu sun kanssa. mut en mä sentään sitä yritä raiskata. joskus toivon et se yrittäis mua..

Järkyttävää :o
Mitäs hää tuumais jos yön pimeydessä survoisitkin jotakin hänen takapuoleensa? Sun teki vaan niin mieli että halut vei järjen :xmas: Eikä tullut mieleen herättää miestä, kysehän on aviollisista oikeuksistasi...

mun ex oli tuollainen, koko ajan vonkas seksiä,kiehnäs, ruinaa, aneli, ja välillä huusi. illat meni riidellessä kun mä en halunnu ja hänelle olis pitäny olla joka päivä mielellään useemmin. aina kun tuli halaamaan ties et on vaan seksiä vailla. elämä oli aivan kamalaa. suhde loppu 8kk jälkeen siihen kun se yritti raiskata pitkän anelun ja riitelyn päätteeks. suhde loppu tasan siihen.
nykysen miehen kans kun aloin olemaan, pyysin koko ajan anteeks ja yhdistin kaiken koskettelun seksiin. pitkään meni että unohdin ja pystyin olemaan normaali.
suosittelen kyllä jättämään tuollaisen ukon, voi vielä käydä huonosti....

No huhhuh.. Toi on törkeää, sehän on raiskaus! Mä joskus seurustelin miehen kanssa joka teki tota samaa ja onneksi tajusin sen jättää.. Jos mies ei ton vertaa omaa vaimoaan kunnioita niin jossain on vika.

Missä nimimerkki Isä- on!? Huhuuuuuuu, täällä solvataan miestä!!! Tule äkkiä pitämään koko mieskuntaa puolustava puhe, jossa osoitat, kuinka me naiset aina liittoudutaan älyttömästi teitä miehiä vastaan!

Yhteistyössä