Jotain on pahasti pielessä! En laihdu, vaikka mitä tekisin

• Viestiketjun aloittaja pahasti pielessä
  • Ensimmäinen viesti
pahasti pielessä
Mulla on nyt 2 vuotta ollut mahakin enemmän tai vähemmän ruikulilla.
Syön monipuolisesti ja liikun säännöllisesti.
Pituutta on vähän reilut 170cm ja painoa liki 80kg.

Sormet ovat turvoksissa jatkuvasti, mahaa kivistää ja turvottaa.
Syön kuitenkin paljon kuitupitoista ruokaa ja juon päivän aikana mielestäni nesteitäkin tarpeeksi. Liikunta on säännöllistä. :(

Jos tilanne on oikeasti tuo niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä niin tulee tutkittua onko jossain jotain häikkää. Mä en näistä niin mitään tiedä,mutta sen sanoo mun maalaisjärkeni,että jos kaiken tekee "oikein" eikä silti mitään tapahdu niin lääkärikäynti voi paljastaa vian.

"Noh"
Nykyään on niin paljon erilaisia imeytymisihäiriöitä että en ihmettelisi vaikka sinullakin joku olisi. Oletko käynyt otattaa keliakia ja laktoosi testit? Turvotus on aina oire jostakin. Jos ei ole liikaa suolaa käytössä ja alkoholiakaan ei käytä syy voisi olla jommassa kummassa mitä ehdotin.

pahasti pielessä
Jos tilanne on oikeasti tuo niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä niin tulee tutkittua onko jossain jotain häikkää. Mä en näistä niin mitään tiedä,mutta sen sanoo mun maalaisjärkeni,että jos kaiken tekee "oikein" eikä silti mitään tapahdu niin lääkärikäynti voi paljastaa vian.
Tiedän, että pitäisi mennä lääkäriin, mutta en vaan jotenkin saa otettua luuria käteen. :(

Keliaakikko
Alkuperäinen kirjoittaja pahasti pielessä;26207377:
VOiko keliakia puhjeta, jos aikaisemmin on testattu nega?
Voi puhjeta, nimimerkillä kolmen vuoden takainen nega muuttui plussaksi. Tee vaikka se apteekin kotitesti niin saat kaikista nopeimman tuloksen sen suhteen.

Yhteistyössä