Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tota...monelta mein piti olla perillä...oliko se klo 18?
Mä voisin tulla ennen viittä...tarkkaa aikaa en voi sanoa koska se ei kuitenkaan päde :ashamed:
kello 18 mä ainakin olen menossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tota...monelta mein piti olla perillä...oliko se klo 18?
Mä voisin tulla ennen viittä...tarkkaa aikaa en voi sanoa koska se ei kuitenkaan päde :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:En jaksanut lukea ketjua läpi, mutta osta vaatekaappeja
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Siis tuommonen vaatehuonehan olisi taivaallinen. Ylös sinne korkealle, kausivaatteet ja ne pieneksi käyneet, jotka odottavat siirtymistä eteenpäin. Tankojen alle elfan korisysteemit, sellaiset joissa on 4 koria. Mahtuu hyvin ne tavarat, jotka ovat ylhäällä ja saa muutettaessa mukaan. Noita minä olen nostanut lasten vaatekaappien sisään tankohyllyjen alle.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ja noissa korihommissa kannattaa kyllä harkita ja kysyä tarjousta muualtakin kuin Elfalta. Mä pyysin tarjouksen ja suunnitteluehdotuksen meidän vaatehuoneeseen Elfalta, kahdesta toimipisteestä. Sain metritolkulla tankoa (jota en edes halua) muutaman hyllyn ja muutaman korin. Hinta oli yli 1000euroa kummassakin liikkeessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:uuden rempan myötä aion myös lopettaa sen kausivaatteiden edestakaisin roudaamisen. Meille tulee eteiseen normaalia syvemmät koko seinän mittaiset liukuovikaapit. Keskelle tulee varmaan noita koreja kahteen torniin, molempiin päihin sitten tankoa. Tangon yläpuolelle tulee hyllyä ja alapuolelle kenkähyllyä. Näihin kaappeihin tulee sitten roikkumaan kaikki takit ja puvut, niin kesä- kuin talvikamppeetkin. Koreihin mahtuu lasten käyttötavarat (pipot sun muut) ja lisäksi vaikka just luistimet ja sellaset sinne ylemmäs. Ja tavallista (60cm) syvemmät, varmaan 80cm, niistä tulee siksi että mahtuu paksut kelkkailuhaalarit sun muut kunnolla roikkumaan. Tavalliset kaapit tahtoo olla vähän nafteja.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ja noissa korihommissa kannattaa kyllä harkita ja kysyä tarjousta muualtakin kuin Elfalta. Mä pyysin tarjouksen ja suunnitteluehdotuksen meidän vaatehuoneeseen Elfalta, kahdesta toimipisteestä. Sain metritolkulla tankoa (jota en edes halua) muutaman hyllyn ja muutaman korin. Hinta oli yli 1000euroa kummassakin liikkeessä![]()
Mulla on noita korisysteemejä myös muualta kuin elfalta, ja ainakin noiden kohdalla elfan laatu päihittää halpikset mennen tullen. Eli sitten myös niitä halpiksia testaamaan. Edelliset asukkaat ovat laittaneet korkean tornin jotakin muuta systeemiä, ja sen hyllyt eivät liu kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ja noissa korihommissa kannattaa kyllä harkita ja kysyä tarjousta muualtakin kuin Elfalta. Mä pyysin tarjouksen ja suunnitteluehdotuksen meidän vaatehuoneeseen Elfalta, kahdesta toimipisteestä. Sain metritolkulla tankoa (jota en edes halua) muutaman hyllyn ja muutaman korin. Hinta oli yli 1000euroa kummassakin liikkeessä![]()
Mulla on noita korisysteemejä myös muualta kuin elfalta, ja ainakin noiden kohdalla elfan laatu päihittää halpikset mennen tullen. Eli sitten myös niitä halpiksia testaamaan. Edelliset asukkaat ovat laittaneet korkean tornin jotakin muuta systeemiä, ja sen hyllyt eivät liu kunnolla.
voi olla, mutta en mä maksa tonnia kolmesta metristä tankoa...![]()
jospa kävis tuuri ja on hyvänlaatuiset ne mitä sitte päädytään ostamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ja noissa korihommissa kannattaa kyllä harkita ja kysyä tarjousta muualtakin kuin Elfalta. Mä pyysin tarjouksen ja suunnitteluehdotuksen meidän vaatehuoneeseen Elfalta, kahdesta toimipisteestä. Sain metritolkulla tankoa (jota en edes halua) muutaman hyllyn ja muutaman korin. Hinta oli yli 1000euroa kummassakin liikkeessä![]()
voi olla, mutta en mä maksa tonnia kolmesta metristä tankoa...![]()
jospa kävis tuuri ja on hyvänlaatuiset ne mitä sitte päädytään ostamaan...
Kerroitko sää mitä toivoit? Mutta joo, elfalla on tosi hyvät ne korit, mutta taas jos hyllyjä haluaa, niin esim Sovellalla on ihan vastaavaa tekniikkaa. Levyjä saa myös rautakaupasta, joten kyllähän se hintavertailu kannattaa.