T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Hävyttömän vähän saa palkkaa ja työtehtävät ei todellakaan mitään kevyttä kenttätyötä. Olkoonkin vaikka kuinka täysi ylläpito, mutta kun sen ylläpitokin pitää itse järjestää. Kotihoidontukikin on enemmän ja kukaan ei ole selkäsi takana tarkastamassa työsi jälkeä (jos ei oma mies satu olemaan pedantti perfektionisti)!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Hävyttömän vähän saa palkkaa ja työtehtävät ei todellakaan mitään kevyttä kenttätyötä. Olkoonkin vaikka kuinka täysi ylläpito, mutta kun sen ylläpitokin pitää itse järjestää. Kotihoidontukikin on enemmän ja kukaan ei ole selkäsi takana tarkastamassa työsi jälkeä (jos ei oma mies satu olemaan pedantti perfektionisti)!
Tuohan on ihan normaali au pairin palkka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Hävyttömän vähän saa palkkaa ja työtehtävät ei todellakaan mitään kevyttä kenttätyötä. Olkoonkin vaikka kuinka täysi ylläpito, mutta kun sen ylläpitokin pitää itse järjestää. Kotihoidontukikin on enemmän ja kukaan ei ole selkäsi takana tarkastamassa työsi jälkeä (jos ei oma mies satu olemaan pedantti perfektionisti)!
Tuohan on ihan normaali au pairin palkka.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Hävyttömän vähän saa palkkaa ja työtehtävät ei todellakaan mitään kevyttä kenttätyötä. Olkoonkin vaikka kuinka täysi ylläpito, mutta kun sen
ylläpitokin pitää itse järjestää. Kotihoidontukikin on enemmän ja kukaan ei ole selkäsi takana tarkastamassa työsi jälkeä (jos ei oma mies satu olemaan pedantti perfektionisti)!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaveri asui pari vuotta Monacossa, kun hänen miehensä oli Häkkisellä lentäjänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Hei siis aupair-toiminta on lähinnä nuorille jotka haluavat nähdä maailmaa ja saada kokemuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaveri asui pari vuotta Monacossa, kun hänen miehensä oli Häkkisellä lentäjänä.
Alkaako sun kaverin miehen nimi M:llä? Tunnetaankohan sama tyyppi..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaveri asui pari vuotta Monacossa, kun hänen miehensä oli Häkkisellä lentäjänä.
Joo, on sama mies. Mutta tämä pariskunta on eronnut jo vuosia sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja eka vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaveri asui pari vuotta Monacossa, kun hänen miehensä oli Häkkisellä lentäjänä.
Joo, on sama mies. Mutta tämä pariskunta on eronnut jo vuosia sitten.
Lisään nyt vielä, että jos nimen tavut vaihtaa toisinpäin, saadaan toinen miehen nimi. Tämä ihan vaan todisteeksi, että tämän tyypin tunnen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Hävyttömän vähän saa palkkaa ja työtehtävät ei todellakaan mitään kevyttä kenttätyötä. Olkoonkin vaikka kuinka täysi ylläpito, mutta kun sen
ylläpitokin pitää itse järjestää. Kotihoidontukikin on enemmän ja kukaan ei ole selkäsi takana tarkastamassa työsi jälkeä (jos ei oma mies satu olemaan pedantti perfektionisti)!
Itse asiassa esim Espanjassa au-pairin taskuraha on 50?/vko, et siihen verrattuna paljon. Tuossa kannattaa ottaa se huomioon, et se raha jää suoraan käytettäväksi kun kaikki muu sulle maksetaan. Ei mulla ainakaan köyhimpinä aikoina ole jäänyt edes tuota ihan shoppailuun ja muuhun käytettäväksi....
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Hävyttömän vähän saa palkkaa ja työtehtävät ei todellakaan mitään kevyttä kenttätyötä. Olkoonkin vaikka kuinka täysi ylläpito, mutta kun sen
Itse asiassa esim Espanjassa au-pairin taskuraha on 50?/vko, et siihen verrattuna paljon. Tuossa kannattaa ottaa se huomioon, et se raha jää suoraan käytettäväksi kun kaikki muu sulle maksetaan. Ei mulla ainakaan köyhimpinä aikoina ole jäänyt edes tuota ihan shoppailuun ja muuhun käytettäväksi....
No eipä jää mulla ainakaan tälläkään hetkellä tuon verran ylimääräistä rahaa.