Nyt yh:t tässä teille (ja tottakai kaikille muillekin joilla on saamattomat ukot..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vicy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tampereen seudulla on toiminut jo pitkään! Tosi kätevää, tekevät pieniä ja vähän isompiakin kodin töitä.... esim. tauluja seinälle, tietokoneen asunnus yms.. mitä nyt mieheltä yleensä vaaditaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä en tajua miksi tästä pitää tehdä pilaa :ashamed:

He tekevät pieniä kodinremontteja jne. Kaikilla ei ole miestä talossa.

niin, ja monet osaavat tehdä työt ilman miestäkin! varsinkin yh:T!!

Me harkittiin oikeati tollasta, t tulis laittaa meille hyllyjä seinille :D Mutta isä teki osan ja sisko laitto sisulla toisen. Pikkuhommat hoituu helposti, mutta noissa hyllyissä piti porata yhteensä 16 isoa ruuvia kiviseinään....

Alkuperäinen kirjoittaja irkku:
tampereen seudulla on toiminut jo pitkään! Tosi kätevää, tekevät pieniä ja vähän isompiakin kodin töitä.... esim. tauluja seinälle, tietokoneen asunnus yms.. mitä nyt mieheltä yleensä vaaditaan :D

Jeesusperkele, tarvitaanko noihin hommiin MIES? Mä käyn eräässä ystäväperheessäkin - toki siis itse teen kotona kaiken tuntyyppisen puhdetyön itse - tekemässä kaikki noi hommat: kasaan huonekalut, viritän telkkarit ja digiboksit, kytken tietokoneet.. You name it! Ja siinä talossa tosiaankin asuu myös mies.

Vai pitäisiköhän pistää hakemus vetämään tohon duuniin? Mähän olen ihan kulmiltakin. Jos alkaisi vaikka aviomieheksi? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Jeesusperkele, tarvitaanko noihin hommiin MIES?
Mä käyn eräässä ystäväperheessäkin - toki siis itse teen kotona kaiken tuntyyppisen puhdetyön itse - tekemässä kaikki noi hommat: kasaan huonekalut, viritän telkkarit ja digiboksit, kytken tietokoneet.. You name it! Ja siinä talossa tosiaankin asuu myös mies.

Vai pitäisiköhän pistää hakemus vetämään tohon duuniin? Mähän olen ihan kulmiltakin. Jos alkaisi vaikka aviomieheksi? :xmas:

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja irkku:

Jeesusperkele, tarvitaanko noihin hommiin MIES? Mä käyn eräässä ystäväperheessäkin - toki siis itse teen kotona kaiken tuntyyppisen puhdetyön itse - tekemässä kaikki noi hommat: kasaan huonekalut, viritän telkkarit ja digiboksit, kytken tietokoneet.. You name it! Ja siinä talossa tosiaankin asuu myös mies.

Jeps, itte sitä on noi hommat saanu pääosiltaan hoitaa, sillonki ku se mies on ollu.. En mä oo miestä TARVINNU ku yhteen hommaan.. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä