Joskus mä vaan en kestä mun miestäni :D :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kun välillä ei vaan leikkaa :D. Siis ihan fiksu ja järkevä ihminen, enhän mä muuten hänen kanssaan olisikaan, mutta joskus...voi apua :D.

Mies lähti jokin aika sitten kauppaan ja pyysi mun laittamaan tekstarilla että mitä haluan kaupasta. Hetki sitten mies soitti ja kysyi että mitä mä oikein haluan kun kuulemma tekstari oli niin sekava.

Miestä hämmensi kun viestissä luki: "voipaketti, Oivariini, ...,...

Piti sitten suomentaa puhelimessa että haluaisin paketin voita ja paketin Oivariinia :snotty:

Meillä miehelle joskus sanon jonkun shampoon merkin ja vaikka pullon värin lisäksi, niin sitten se tuo jotakin aivan muuta shampoota, mutta "toivomallani" pullon värillä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä miehelle joskus sanon jonkun shampoon merkin ja vaikka pullon värin lisäksi, niin sitten se tuo jotakin aivan muuta shampoota, mutta "toivomallani" pullon värillä. :D

Sulla on selkeesti liikaa informaatiota :D :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Ton takia mie kirjotan yleensä kauppalistaan, että oikeaa voita, oivariinia. muuten ei kyllä tule sitä mitä tilaa :D

Olis varmaan juu pitänyt kirjoittaa että "paketti voita ja sitten toinen paketti Oivariinia" tai vastaavaa :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kun välillä ei vaan leikkaa :D. Siis ihan fiksu ja järkevä ihminen, enhän mä muuten hänen kanssaan olisikaan, mutta joskus...voi apua :D.

Mies lähti jokin aika sitten kauppaan ja pyysi mun laittamaan tekstarilla että mitä haluan kaupasta. Hetki sitten mies soitti ja kysyi että mitä mä oikein haluan kun kuulemma tekstari oli niin sekava.

Miestä hämmensi kun viestissä luki: "voipaketti, Oivariini, ...,...

Piti sitten suomentaa puhelimessa että haluaisin paketin voita ja paketin Oivariinia :snotty:

Lukihäiriö?! ( lieväsellainen?! kuulostaa ihan siltä! )

Alkuperäinen kirjoittaja Mizhni:
Lukihäiriö?! ( lieväsellainen?! kuulostaa ihan siltä! )

Ei, ihan tais olla vaan oikosulku :D. Me kun käytetään sanaa "voi" myös margariinista, eli laitetaan voita leivän päälle. Varmaan ei vaan sillä hetkellä ei hoksannut että mä tarkoitin margariinin lisäksi myös oikeaa voita :).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä lähetin miehen kauppaan ostaan 5 ämpäriä lapsille. Oletin että ymmärtää että puhun hiekkaämpäreistä. Takaisin tuli 5:n 10 litran ämpärin kanssa...

Tuli ainakin isompia kakkuja kuin muilla pihan lapsilla?!:D

Yhteistyössä