Josko tästä sitten nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116269:
Minun mielstäni kalsarikännit on ainakin sanana jotenkin kuvaava; ukko istuu lököttävissä kalsareissaan sohvalla ja riipii Lapin Kultaa. Raapii välillä muniaan ja röyhtäisee joka kolmannen hörpyn päälle.
ahaa, mä ainakin meikkaan ja laitan kivat vaatteet päälle kalsarikänneihin :D piristää kivasti:xmas:
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116262:
Palstakännit olikin minulle ihan uusi termi. :) Kalsarikännejä olen tottunut tällaisissa yhteyksissä käyttämään.
palstakänni nimittäin, niiden ikuisten kalsarikännien sijaan, kuulostaakin hienommalle:D;D Mut vai oot sä "pikkareiden hiljainen kerääjä":D Tai jotain tollasta;) Mun mielestä miehet ei kyllä sovi mihinkään kohtaan siinä likapyykki rumbassa... Esim kohta a) näkee et munkin vaatteet likastuu B) pistää kaikki, väristä riippumatta, samaan koneeseen ja samaan pesu ohjelmaan c) ripustaa ne "präiskimättä"= ryppysinä C) kukaan ei loppupeleissä edes oikeesti tiedä kenen vaate on kenen, koska kaikki ovat muuttaneet niin kokoaan kuin muotoaan..... Ja mitä mies tästä saa, ei kiitosta vaan ylitöitä että on varaa ostaa naisväelle uudet vaatteet:D (oikein sille "pyykinpesijälle";))
 
Kyllä meillä kumpikin tekee oikeastaan kaikkia kotitöitä, myös sitä pyykinpesua. En ainakaan muista, että minulle olisi tullut kovin suurena yllätyksenä saati järkytyksenä se, että myös naisten vaatteet saattavat toisinaan muuttua likaisiksi. Ja _lähes_ kaiken väriset vaatteet _voi_ laittaa samaan koneeseen silloin, kun joku neljänkympin lyhyt ohjelma riittää. Ja meillä käytetään kuivausrumpua varmaan 90 prosenttisesti, niin ei paljon tarvi ripustella. Kaikkien vaatteetkin tunnistan - pienin poikkeuksin.

Olikos muuta? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26116272:
ahaa, mä ainakin meikkaan ja laitan kivat vaatteet päälle kalsarikänneihin :D piristää kivasti:xmas:
Hmmm... kivat vaatteet... :)

Tätä tarkoitin sillä, että on asioita, jotka ehkä kannattaisi pitää mieluummin sisällään. Ja viittaan siis omaan likaisenharmaaseen mielikuvitukseeni, en sinun viattomaan toteamukseesi.
 
.....
pyykkirumbasta vältyt noin kepeesti, ni mun on pakko sanoa et olen lähes aseeton;D Yritän tässä miettiä, mut sä varmasti imuroit myös nurkat ja patjat jne.? Jonkun sortin suber-man?;D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116284:
Hmmm... kivat vaatteet... :)

Tätä tarkoitin sillä, että on asioita, jotka ehkä kannattaisi pitää mieluummin sisällään. Ja viittaan siis omaan likaisenharmaaseen mielikuvitukseeni, en sinun viattomaan toteamukseesi.
njaa a, mulla on aika musta huumorintaju..mä olen kaikkea muuta kuin viaton :D toki tyhmän leikkiminen on pirun hauskaa :)
 
Tietysti imuroin! Minä olen meillä se tarkempi tässä hommassa. Pölyjä pyyhin harvemmin, mutta muuten jaetaan kaikki siivoushommat suht demokraattisesti. Paitsi autotallin ja kellarin minä siivoan yksin. Silloin kun siivoan; tänään siirsin autotallin vuosisiivousta yksimielisellä päätöksellä hiukan eteenpäin.
 
.......
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26116288:
njaa a, mulla on aika musta huumorintaju..mä olen kaikkea muuta kuin viaton :D toki tyhmän leikkiminen on pirun hauskaa :)
Ja blondeilla;) Peruukki päähän ja sanoon "pliis, mut kun mä haluun":D;D
 
En tajua, miksi leikkiä tyhmempää kuin onkaan? Mitä siitä saa tai miten siitä hyötyy? Jos sillä saa kumppanin tekemään jotain, jota se ei muuten tekisi, niin tuntuuko sellainen sitten voitolta? Ei hitto, en tajua!
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116293:
Tietysti imuroin! Minä olen meillä se tarkempi tässä hommassa. Pölyjä pyyhin harvemmin, mutta muuten jaetaan kaikki siivoushommat suht demokraattisesti. Paitsi autotallin ja kellarin minä siivoan yksin. Silloin kun siivoan; tänään siirsin autotallin vuosisiivousta yksimielisellä päätöksellä hiukan eteenpäin.
ei taida ymmärtää lausetta "anna nyt helvetti sen romukasan olla jo!!!!! " Vaan aina se -hetki viel, ei kestä pitkään- ja jessus, mua ärsyttää ukkojen näprääminen, kun ollaan kotona ollaan kotona! Ni! (etteks te sano sie NI(h) joka sanan/lauseen perään?) Mut koittakaas hiukan ny ryhdistäytyy;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116304:
En tajua, miksi leikkiä tyhmempää kuin onkaan? Mitä siitä saa tai miten siitä hyötyy? Jos sillä saa kumppanin tekemään jotain, jota se ei muuten tekisi, niin tuntuuko sellainen sitten voitolta? Ei hitto, en tajua!
sulta ei odoteta niin paljon, varsinkaan naisena miesvaltaisella alalla :)
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116304:
En tajua, miksi leikkiä tyhmempää kuin onkaan? Mitä siitä saa tai miten siitä hyötyy? Jos sillä saa kumppanin tekemään jotain, jota se ei muuten tekisi, niin tuntuuko sellainen sitten voitolta? Ei hitto, en tajua!
tymhää esittäminen on välillä ihan tarpeen tein kanssa, olis hiukset sit minkä väriset tahasa!!! Tarkkaileppa vaimoas, mut älä kerro miks, tai mistä kuulit, hän huomaa SENKIN suht nopeesit;D:D
 
ei taida ymmärtää lausetta "anna nyt helvetti sen romukasan olla jo!!!!! " Vaan aina se -hetki viel, ei kestä pitkään- ja jessus, mua ärsyttää ukkojen näprääminen, kun ollaan kotona ollaan kotona! Ni! (etteks te sano sie NI(h) joka sanan/lauseen perään?) Mut koittakaas hiukan ny ryhdistäytyy;D
Hetkinen, silloin kun sillä miehellä on omaa aikaa ja joku oma projekti menossa, niin et kai sinä silloin siihen mene keskeyttämään? :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26116310:
:O Minun mielestäni olisi lähinnä v...uilua, jos minulta odotettaisiin töissä vähemmän kuin mihin kykenen.
hmm...itse lähinnä olen yllättänyt ihmisiä, joiden odotukset itseni suhteen on ollu aika matalalla. ei mua se oo haitannut koska en ennen hakunnut että kukaan odotti multa mitään :D
 

Yhteistyössä