Josko tästä sitten nukkumaan...

Pakko myöntää, että en ole ihan tyytyväinen omaan suoritukseeni tämän illan osalta. Muu perhe on anoppilassa ja ajattelin mm. siivota autotallin yms., mutta täällä ja eräällä toisella foorumilla (aiheena moottoripyörät) tuli sitten roikuttua ja keskusteltua koko ilta. Ja juotua siinä sivussa yksi pullo Jallua... :)

Lenkillä sain tosin käytyä alkuillasta, mutta sekin taisi olla enemmän vahingoksi kuin hyödyksi. vaikuttaa nimittäin siltä, että jo jonkin aikaa vähän vaivannut jalkaterävamma meni huomattavasti huonompaan suuntaan. Jomottaa ainakin niin pirusti juuri tällä hetkellä.

Eli josko tästä sitten painuisi tuonne makkarin puolelle. Tietty sopivan levoton juttuseura saattaisi tätä hiukan vielä siirtääkin... :)
 
Onhan se sitten toisaalta niinkin, että mikäänhän ei estä lisäämästä aihetta tähänkin säikeeseen ikään kuin jälkikäteen, vähän samaan tapaan kun bussinodottelukeskusteluissa; ensin läpätetään ne säät yms., ennenkuin päästään - jos päästään - puhumaan sitten asiasta.
 
.....
jotainhan tähän olis jonkun lisättävä, muuten täällä vaan mietitään et mitäs sit seuraavaksi juodaan:D Ellet sit sä keksi jotain hauskaa puheen aihetta tähän, ja muut tarttuu siihen;)
 
jotainhan tähän olis jonkun lisättävä, muuten täällä vaan mietitään et mitäs sit seuraavaksi juodaan:D Ellet sit sä keksi jotain hauskaa puheen aihetta tähän, ja muut tarttuu siihen;)
Heh, taitaa vaan olla niin, että ne minun keksimäni avaukset olisivat tähän aikaan yöstä jo sen verran levottomia, että ehkä kuitenkin heitän pallon jollekin toiselle...
 
....
voi olla joo, etteivät välttämättä oo lukukelvollisia;D Mut onneks mä oon vaan lähes keski-ikäinen nainen, mein päässä ei liiku mitään painokelvotonta, korkeintaan pari "valittua sanaa" siitä et ukko jättää paskaset kalsarit lattialle, eikä pistä niitä pyykkikoriin;):D
 
heh, meillä menee tuo asia vähän toisin päin. Rouvalla tahtoo jäädä vaatteet läjään juuri siihen paikkaan, missä ne on päältään ottanut. Minä sitten kantelen niitä pyykkikoppaan. Vuosiin en ole tosin jaksanut enää asiasta mainita, kun ei se mitään auta kumminkaan.
 
Minun mielstäni kalsarikännit on ainakin sanana jotenkin kuvaava; ukko istuu lököttävissä kalsareissaan sohvalla ja riipii Lapin Kultaa. Raapii välillä muniaan ja röyhtäisee joka kolmannen hörpyn päälle.
 

Yhteistyössä