Jos yhteishuoltajuus, kummalle lapsilisät??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuplaonni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsilisät maksetaan kaikki samalle tilille ja niitä ei vaihdeta ilman mitään painavia syitä.

jos lapset asuvat eri osoitteissa, niin sit maksetaan eri tilille.

Äh, minulla meni aivan väärin muutenkin tuo ymmärrys. En ajatellut muuta kuin, että lapset asuisivat kaikki äidillään, mutta silti yhteishuoltajuus ja että joku vaatisi sitten lapsilisät muu kuin äiti.
 
itse laittasin sille kuka lapsista huolehtii jne. mulla on yhteishuoltajuus,mutta lapsen isä ei ole koskaan osallistunut laspsen kuluihin. elatusmaksun maksaa. joskus ukkeli kitisi siitä että saan lapslisän...piti kuulemma puolittaa...silloin vielä asuimme yhdessä. mies ei maksanut vuokraa,ei ostanu lapselle mitään ja kehtasi vielä tingata jotain 50 euroo...huh huh.
 

Yhteistyössä