Jos voittaisit tänään 5 miljoonaa lotossa, mitä ostaisit ekana kun saisit rahat tilille odotusajan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"mää"
Mä maksaisin ensin asuntolainan pois ja sitten kävisin varmaan ostamassa itselleni uuden laukun :D Sitten vois suunnitella muuttamista perheen kanssa isompaan asuntoon, kunhan sopivan löytää. Mutta ensin siis lainat pois ja uusi laukku.

yyhoo
Auton! Olen tuon ropposen kanssa jo sen verran monena talvena taistellut, että autokauppa kutsuis välittömästi ja sillä sekunnilla, kun rahat kilahtais tilille. Ja sitten uudella pirssillä vaatekauppaan... ;)

"luppis"
ihan ekana soittaisin autokauppaan ja pyytäisin haluamani auton tänne kotopaikkakunnalleni ja hakisin pois.. hintaa kun autolla on normaalia enemmän niin lottovoittoa todellakin tässä odottelen et sen auton saan itelleni.. sen jälkeen maksaisin velkani kaikki pois.. sitten antaisin isälleni 1/4 osan ja samoin veljelleni saman summan..
sit varmaan saattaisin käydä ostaa mein kissoille raapimispuun mitä oon kans haaveillu jo tovin aikaa.. :) nii ja isännälle ostaisin ölppä tölkin ja askin tupakkia.. :D se kun niistä haaveilee.. :D

:O
Varman soittaisin sedälle ja sanoisin että nyt rakennetaan talo. etsisin käsiini kaupungin parhaan sisustus suunnittelian. maksaisin itseni mieheni ja äitini lainat pois (ei isoja) ostaisin matkan appivanhemmille jonnekkin lämpimään. Sillä välin tehtäisiin appivanhemmille, putkiremontti taloon. ja koko meidän perheelle joku matka. jotkut auton rotiskot pihaan. että päsee kulkemaan. :)

kavereille sitten järjestäisin kunnon bileet :) ja kaikille niille jotka on ollut tukena ja turvana. 5 miljoonaa on kyllä paljon rahaa.. huh huh vois päälevitä tartteis sygiatria....

Laulava Lomittaja
Järjestys ois näin:
1. kaikki velat pois
2. ostaisin tontin
3. ostaisin talon,avaimet käteen periaatteella
4.laittaisin osan rahoista lasten tilille,jotta oman elämän aloittaminen olisi jollain tavalla turvattu/taattu
5.jotain kivaa ostaisin lapsilleni,itselleni,ukkokullalle,muulle perheelle...

werwe
Varmaan tylsä vastaus, mutta ihan ensiksi maksaisin kaikki laskumme, lainamme ja velkamme pois. Sen jälkeen nautiskelisin tyytyväisenä, että huh kun helpotti. Sitten asuntokaupoilla ja muuten törsäilemään :p

Yhteistyössä