Jos voittaisit tänään 5 miljoonaa lotossa, mitä ostaisit ekana kun saisit rahat tilille odotusajan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Varmaan olisin sillä odotusajalla (onko siis sellainen olemassa ?) suunitellut talon ja uuden auton ostoa, joten toisen niistä varmaan ensimmäiseksi. Tai tekisin vaan perheen kanssa jonkun rentouttavan lomamatkan siihen alkuun.

Ihan ekana ostaisin sedältä heidän kotipaikan itselleni!
Siinä on isovanhemmat asunu ja suurin osa sisarusparvesta syntynyt (myös isäni) ja haluan että se paikka säilyy suvussa!
Sedällä ei perillisiä joten menis 10 sisaruksen jaettavaksi ja kukaan ei sitä itelleen halua joten myisivät pois :( Siis ei ole enää asumiskunnossa, hometta ym. mut piha ym. hyvät ja siellä usein käydään ihan päiväreissulla pihalla ollen.

Sit vast kattelisin omalle pesueelle omaa taloa missä ois iso piha ja jokaiselle oma huone. En mee autokouluun :attn:
palkkaisin itelleni hovikuskin :LOL:

Kermakakku
Ruokakaupassa täytyy käydä aika usein, joten varmaan ruokaa. Tankatakin täytyy kerran viikossa, joten bensanostokin voisi olla aika lähellä.
Sit vois lähteä vaikka vaateostoksille. Mitäs sitä turhaan hötkyilemään. Turhanaikaiselle romulle ei ole tilaa eikä tarvetta, isompia investointeja pitää harkita tarkemmin.

"shihtzu"
Minä olisin jo silloin odotusaikana hankkinut joltain remppafirmalta tarjouksen ja ehkä minä myös autokauppaan suuntaisin :)
Sitten kun kaikki nuo isommat ja tärkeimmät on tehty, niin sitten voisin törsätä :)

"vieras"
Mitä ostaisin ekana? Varmaan olohuoneeseen uudet sohvat ja TV:n. Ne ei yleensä ole prioriteettilistallani ollenkaan, ja jos ylimääräistä rahaa tupsahtaisi niin ne menisivät vaihtoon. Autokin todennäköisesti vaihtuisi samanlaiseen mutta hiukan uudempaan, silti käytettyyn.

Enemmän mä haluaisin käyttää rahaa matkustamiseen, lomailuun ja esim. siivouksen ulkoistamiseen. Olis varmaan myös säännöllinen lastenvahti joka viikko yhden arki-illan sit.

"köyhä"
joo kävisin minäkin heti shoppailemassa kun ei ole nyt siihen juurikaan varaa. Maksaisin talolainan pois, rakennutettais talo valmiiksi ja autotalli, pihat ym. Vois vaihtaa kummanki auton jne.

"Pikkuinen Jättiläinen"
Ostaisin varmaan matkan ihan ekana. Niitä isompia ostoksia ei varmaan ihan heti pääsisi tekemään, pitäisi suunnitella ensin kunnolla mitä tekee ja millä aikataululla ja niitähän voisi siellä matkalla jossain aurinkorannalla miettiä ;) Asuntolainan varmaan maksaisin myös heti pois eli onhan sekin tavallaan ostos.. Ja koska matkalle oltaisiin lähdössä niin vaatekaupoille pitäisi päästä, voisin varata itselleni jonkun ammattilaisen auttamaan löytämään oma tyyli ja auttamaan shoppailussa :)

PAKKO VARMAAN LOTOTA TÄNÄÄN!! :D

"vieras"
Elämä on taloudellisesti ihan mallillaan, ei ole mitään akuutteja rahareikiä olemassa. Lähtisin varmaan vähäksi aikaa johonkin Karibianmeren saarelle palmun alle köllöttämään ja kotiin tulisin autokaupan kautta, vaikka ei olekaan mikään pakottava tarve vaihtaa autoa.

Mä ostaisin itselleni ja miehelleni vapaa-aikaa että voisimme matkustaa perheen kanssa Kaliforniaan pariksi kuukaudeksi. Miehen vapaa-aika olisi helposti "ostettavissa": hän voisi ottaa lopputilin. Itselläni vaikeampaa kun olen unelmatyössä enkä haluaisi lopettaa.

...hetkinen, meillähän on 1-vuotias lapsi, eli jäisin hoitovapaalle ja lähtisimme reissuun :)

Yhteistyössä