K
kaksosten vauva-aika
Vieras
Juuuu siitä se riemu vasta repeää, kun ne kaksoset saavat jalat alleen. Vauvat on todella helppoja verrattuna uhma-ikäisiin kaksosiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosten vauva-aika:Juuuu siitä se riemu vasta repeää, kun ne kaksoset saavat jalat alleen. Vauvat on todella helppoja verrattuna uhma-ikäisiin kaksosiin!
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien mutsi:Kaksoset! Olen kuullut useasti lauseen että kaksi menee samassa kuin yksikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Laatu merkitsee enemmän kuin määrä. Helpot kaksoset on paljon miellyttävämpi vaihtoehto, kuin totaalisen hankala ainokainen.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Laatu merkitsee enemmän kuin määrä. Helpot kaksoset on paljon miellyttävämpi vaihtoehto, kuin totaalisen hankala ainokainen.
No olipa rumasti sanottu. Eli jos lapsen kanssa pääsee "helpolla" niin on laadukkaampi lapsi kyseessä. huhhuh taas..
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Laatu merkitsee enemmän kuin määrä. Helpot kaksoset on paljon miellyttävämpi vaihtoehto, kuin totaalisen hankala ainokainen.
No olipa rumasti sanottu. Eli jos lapsen kanssa pääsee "helpolla" niin on laadukkaampi lapsi kyseessä. huhhuh taas..
On se lapsi laadullisesti huonompi, jos se rikkoo Siwan ikkunat.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Laatu merkitsee enemmän kuin määrä. Helpot kaksoset on paljon miellyttävämpi vaihtoehto, kuin totaalisen hankala ainokainen.
No ei mun mielestä, mutta jokaisellahan meillä on omat mielipiteemme.
Yhtä hyvin voi olla kaksi väkivaltaista rikollista vs. yksi ystävällinen, huomaavainen ja iloinen ihminen. Miten voit valita mitä saat?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Laatu merkitsee enemmän kuin määrä. Helpot kaksoset on paljon miellyttävämpi vaihtoehto, kuin totaalisen hankala ainokainen.
No ei mun mielestä, mutta jokaisellahan meillä on omat mielipiteemme.
Miksi mun pitäisi valita mielummin yksi väkivaltainen rikollinen kuin kaksi ystävällistä, huomaavaista ja iloista ihmistä?