jos voisit matkustaa nyt ihan minne maailman kolkkaan tahansa niin minne matkustaisit?

  • Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti
Sellaiseen paikkaan, mihin olis niin suuri aikaero, et meidän tyttö olis siellä 6 kk vanhempi. :D

Jos vois vaikka mennä syömään ravintolaan ilman, että meidän pöydän ympärys on 1 m:n säteeltä kuin pommin jäljiltä. Ihan mihin tahansa sellaiseen paikkaan, niin. :xmas:

Tällä hetkellä tuntuu, et menisin mieluiten kesällä johonkin Suomeen kivaan hotelliin vaan. Oltiin viime kesänä Roomassa, ja se oli 1-v:n kanssa aika vaikeaa, kun ei siellä ole otettu lapsia huomioon monissa asioissa. Täällä Suomessa sentään tietää, miten homma toimii (ja se toimii).
 
Boogyman
tällä hetkellä en kyllä minnekkään mutta pari kuukautta sitten olisin mielelläni mennyt Rioon....se matka tapahtuu ensi keväänä :D Teen siis pyhiinvaellusmatkan Rion karnevaaleille....
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Cartagena, Kolumbia.
Onko sulla jotain siteitä sinne? On vähän kulahtanut jenkkien hylkäämä turistipaikka, niin että miksi sinne?
Mua oottais ilmainen majoitus. :saint: Ja joo, tuttuja on. Rento meininki viehättää, vaikka monet ovatkin köyhiä, se ei vaikuta elämänasenteeseen. Lämpöä piisaa ja se sama aurinko paistaa ihmisten kasvoilta. Reggaeton soi.
 
kysyn Boogymanilta
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
mä voisin matkata etelä-afrikkaan :heart:
Nyt kun ollaan muuttamassa Italiaan, niin haluankin muuttaa Etelä-Afrikkaan....miten mä ehdin toteuttaa kaikki mun suunnitelmat?
Kuinka monessa maassa te olette asuneet? :) Mä en uskalla ottaa ja lähteä vaikka kuinka tekisi mieli. Matkustellaan kyllä ihan hirveesti mutta ei se ole sama asia :| Hitsit kun olisin vaan rohkeampi.
 

Yhteistyössä