Ä
äiti
Vieras
Onko ihan liian ylihysteeristä, kun meillä lapset (5 kpl) ovat saamassa rokotteen toden näköisesti ensi torstaina ja samana päivänä miehellä olisi leikkaus Helsinkiläisessä sairaalassa, josta on kerrottu, että viime päivinä sikainfluenssan vuoksi hoitoon hakeutuneiden määrä on kaksinkertaistunut ja nyt olen sitä mieltä, että jos mies siirtäisi leikkausaikaa, tai menisi vaikka vanhemmilleen sieltä toipilaskaranteeniin, ettei vaan käy niin, että tuo sieltä taudin, kun lapsille ei ole vielä ehtinyt suoja kehittyä?
Enkä tietenkään toivo tautia miehen vanhemmillekaan, mutta mielestäni kuitenkin eri, että siellä olisi kaksi aikuista ja täällä pieniä lapsia.
Ja tottahan ne sikainfluenssan vuoksi hoitoon hakeutuneet varmaan eri osastolla, minne mies menossa, mutta tautihan voi olla vaikka kanttiinin pöydän pinnalla odottelemassa, eli riski kuitenkin olemassa, kun sellaiseen sairaalaan on menossa, jossa tautilaisia on.
(ja kyllä, olen ylihysteerikko, mutta onkohan tämä vaatimus/toive miehelle jo liikaa...)
Enkä tietenkään toivo tautia miehen vanhemmillekaan, mutta mielestäni kuitenkin eri, että siellä olisi kaksi aikuista ja täällä pieniä lapsia.
Ja tottahan ne sikainfluenssan vuoksi hoitoon hakeutuneet varmaan eri osastolla, minne mies menossa, mutta tautihan voi olla vaikka kanttiinin pöydän pinnalla odottelemassa, eli riski kuitenkin olemassa, kun sellaiseen sairaalaan on menossa, jossa tautilaisia on.
(ja kyllä, olen ylihysteerikko, mutta onkohan tämä vaatimus/toive miehelle jo liikaa...)