Best Regards
Pöh, eipähän tarvi kulkea takki auki kuten viime talvena. Mulla on turhan lämmin untuvatakki. Ja lapikkaissa pärjää kun on kunnon pohjalliset ja villasukat
Meillä päin ainakin oli paljon sellaista -20 - 25 astetta ja kova tuuli. Mua ei pakkanen niinkään haittaa, mutta toi viima on petollinen. Oli toisinaan pakko jäädä kotiin ihan sen vuoksi, kun ei pystynyt suojaamaan omia eikä lasten kasvoja paleltumilta.Ihmettelen nyt täälläkin... Oliko viime talvi tosiaan kauhean kyulmä. Siis etelässä. En muista mitään kauheita paukkupakkasia. Milloin ne oli. Joku kirjoitti toisessa ketjussa ettei lapsia voinut päästää ulos kun oli niin kylmä (alle -30) Kyllä meillä ulkoiltiin joka päivä, en muista että olisi ollut alle -30 yhtenäkään päivänä. Mun muistoissa viime talvi oli ihanteellinen. Pakkasta ja PALJON lunta.
Tuon takia mä jaksan uskoa ja toivoa että tulisi lämmin talvi. En halua kylmää talvea joka pitäisi viettää neljän seinän sisällä vauvan kanssaMe saatiin vauva viime talvena ja kun oli pitkään - 20 - -30 astetta, niin ei siinä paljon ulkoiltu. Tai siis ei ollenkaan:kieh:
Kolaat niitä sinne kivijalan viereen eristeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton;22092670:Taas on sitten sisälläkin vilpoista ja jos lunta tulee samassa mittakaavassa kuin viime talvena, niin riittää jälleen pohtimista mihin lumen kolaa, kun piha on täynnä suuria kasoja jo valmiiksi.
Meillä oli kyllä Kouvolan seudulla lukuisia päiviä kun elohopea lasku -30 alapuolelle, -35 parhaimmillaan.Ihmettelen nyt täälläkin... Oliko viime talvi tosiaan kauhean kyulmä. Siis etelässä. En muista mitään kauheita paukkupakkasia. Milloin ne oli. Joku kirjoitti toisessa ketjussa ettei lapsia voinut päästää ulos kun oli niin kylmä (alle -30) Kyllä meillä ulkoiltiin joka päivä, en muista että olisi ollut alle -30 yhtenäkään päivänä. Mun muistoissa viime talvi oli ihanteellinen. Pakkasta ja PALJON lunta.