Niinpä!!Mikä on sun asumismuoto? Paljon hommia niille, jotka asuu omakotitalossa. Ja tajuttoman kallista, jos on suora sähkölämmitys.
Joo kyllä kauhistuttaa taas sähkölaskun suuruus.Mikä on sun asumismuoto? Paljon hommia niille, jotka asuu omakotitalossa. Ja tajuttoman kallista, jos on suora sähkölämmitys.
Oijoi! Kyllä! Kyllä! Peesaan! Kylmä kunnon vanhanajan pakkaslumitalvi :heart:Kyllä mulle kelpaa kylmä talvi! Viime talvi oli täydellinen, inhoan semmosta synkkää kuratalvea, mielummin kunnon pakkaset ja lunta.
Jep, viime talvi oli sellanen kun talven pitääkin olla..Toki oli shokki muuttaa tänne aakeenlaakeelle missä tuulee niin että 20 astetta pakkasta tuntuu PIKKUSEN kylmemmältä ku tuolla metsikön keskellä..Mut silti, mä ainakin tykkäsin..Ihmettelen nyt täälläkin... Oliko viime talvi tosiaan kauhean kyulmä. Siis etelässä. En muista mitään kauheita paukkupakkasia. Milloin ne oli. Joku kirjoitti toisessa ketjussa ettei lapsia voinut päästää ulos kun oli niin kylmä (alle -30) Kyllä meillä ulkoiltiin joka päivä, en muista että olisi ollut alle -30 yhtenäkään päivänä. Mun muistoissa viime talvi oli ihanteellinen. Pakkasta ja PALJON lunta.
Mekin asutaan etelässä eikä sellasta pakkasta ollu jolloin ei oltas oltu ulkona.Muistaakseni ei juurikaan yli -25. Sillon vaan ei olla niin kauan mut silti ulkona käydään. Itte kasvanu pohjosessa meren äärellä joten ei tunnu missään nää etelän talvet.Ihmettelen nyt täälläkin... Oliko viime talvi tosiaan kauhean kyulmä. Siis etelässä. En muista mitään kauheita paukkupakkasia. Milloin ne oli. Joku kirjoitti toisessa ketjussa ettei lapsia voinut päästää ulos kun oli niin kylmä (alle -30) Kyllä meillä ulkoiltiin joka päivä, en muista että olisi ollut alle -30 yhtenäkään päivänä. Mun muistoissa viime talvi oli ihanteellinen. Pakkasta ja PALJON lunta.