A
Aina näitä..huoh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiriitaista tuo sun kommentointi:Alkuperäinen kirjoittaja Aina näitä..huoh:Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Alkuperäinen kirjoittaja Aina näitä..huoh:Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Alkuperäinen kirjoittaja yök:yök. pystyin lukea vaan muutaman eka kommentin. hyi helvetti miten lapsivihamielinen ja inhottava tämä yhteiskunta on. kukaan ei ajattele kuin omaa persettä.
totta helvetissä jokaisen kuuluu ajatella muitakin kuin itseään ja katsoa että pienen sormet eivät jää oven väliin. ja todellakin antaisin palautetta.
niin IHANNE maailmassa kaikki me huomioidaan toisemme ja lauletaan cumbaijaah-kuorossa nuotion äärellä.
MUTTA koska elämme maailmassa, jossa kaikille ne lapset(kaan) eivät ole maailman napa, niin vastuu on lapsen vanhemmalla. ei sillä vieraalla. Vaikka kuinka ois ilkiä setä tai täti.
Jos tuollaisia ihmisiä kuin sinä ei ois, niin ehkä silloin tää maailma ois ihannesellainen.
jaa mihinköhän sä tän väitteesi perustat ? Olenko mä sanonut jossakin käyttäytyväni samallatavalla kuin esim tämä ilkiä setä Ap:ntapauksessa ?
Väännetäänpä rautalangasta. Emme tiedä, oliko tämä kyseinen setä ilkeä vai ei. Todennäköisesti hän oli vain tavallinen kaveri, joka ei hoksaa huomioida lapsia. Siksipä hänelle ois hyvä huomauttaa asiasta, jotta osaisi seuraavalla kerralla varoa.
Sinä oletat heti että setä on ilkeä. Ja että maailma on paha ja ihmiset omaan napaan tuijottavia. Se että olet heti näin kärkkäästi sanomassa, kertoo mielestäni sen, mitä itse ajattelet ja minkälainen itse olet ihmisenä.
Siihen perustan väitteeni siitä, että jos sinunlaisiasi negatiivisesti ja muista pahaa ajattelevia ihmisiä ei ois, silloin tää maailma vois ollakki hyvä paikka.
No, jo on outoa logiikkaa. Älä itse osoita syyttävällä sormellasi ihmisiä, jotka eivät ole peruspositiivisia Arja Korisevia -minkäs sitä luonteelleen ja temperamentilleen voi. Itse olet ahdasmielinen.
Mä kommentoin asianomaisen mielipidettä, ja perustelen omiani. En ymmärrä ihmisiä jotka ajattelee: ollaan itsekkin välinpitämättömiä kun muutkin on. En noteeraa kovin korkealle ihmistä, jonka mielestä lapsi saa kärsiä jonkun muun huolimattomuudesta ilman että asiaan millään tavalla puuttuu. Nyt ei puhutakkaan peruspositiivareista eikä korisevista, saati ahdasmielisyydestä. Vaan lasten oikeuksista, samoin kuin vanhemman oikeuksista puolustaa lastaan, jos ventovieras käyttäytyy tätä kohtaan huolimattomasti.