Jos veis vaatteet pelastusarmeijan kirppikselle? Vai tavis kirppikselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mönkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mönkijä

Vieras
Mä olen tässä pyörittäny ajatusta et kumpaan.

Tonne pelastusarmeijalle ko nakkais niin olisin huoleti kaikista kuteista ja son siinä.
Jos itse lähtisin kirppikselle myymään tai veisin myytäväksi. Niin se tuntuu nyt liian isolta vaivalta. Lähin kirppis meiltä 60km päässä et se voitto menis sitten siihen matkaan kun pitää ajella edes takas ja käydä järkkäileen pöytää...

Viis pussillista kaivoin ylimääräsiä kamppeita. 7 henkeä ja koskaan en ole vieny minnekkään vielä... aika siivota kaapit ;)

veisin pelastusarmeijalle kun täällä ollut ainakin välillä ota ilmaiseksi päiviä en ole ikinä kanssa kehtanut myydä vanhoja lumppujani tai parhaimmat säästössä tutuimmille kiertoon

Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Itse en enää pelastusarmeijalle vie mitään kun olen nähnyt miten kamalan isoja hintoja pitävät vaatteille.

No ideaa mikä olis toinen paikka...

Onko teilläpäin SPR:n kirppistä tai Konttia? Itse vein sinne, tosin enpä tiedä, kai nekin suht kalliilla myy mutta yllättävän hyvännäköistä tavaraa ja vaatettakin siellä oli myynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Hei! Jos on ongelmia vaatteiden viemisen kanssa niin postita mulle ;) Meillä aina tarvis tyttöjen vaatteista. Isoon jätesäkkiin vaan ja reilusti teippiä ympärille ja osoite kylkeen.

Meillä ei ole tyttöjä ;)
Suurin osa on vauvan vaatteita

Yhteistyössä