T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:kirkosta eroaminen mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:mikä on protuleiri..en ole kuullukaan.itse aikanaan en voinut kuulemma käydä ku ois maksanu ei kirkkoon kuuluvalle niin paljon..ja ajattelin lapsen kannalta, et saa minun puolesta sen käydä jos haluaa..pakko ei ole tietenkään, mut valtaosa luokasta kuitenkin sen käy niin siksi mietin et ei sit pety..ja jos se ei käy niin voin hyvissä ajoin jo alkaa puhuu et ei voi käydä sitä
Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:ois maksanu ei kirkkoon kuuluvalle niin paljon..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:ois maksanu ei kirkkoon kuuluvalle niin paljon..
![]()
Älytöntä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:ahaa eli minua on huijattuporukat ei ole halunnut et käyn sen..no en mielestäni kyllä ole mitään menettäny vaikka en sitä käynytkään..toi protuleiri kuulostaa kyllä tosi mahtavalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos perhe eroaa kirjosta, voisi olettaa että he eivät ole uskossa. Miks isiis uskonnottoman perheen lapsi menisi rippikouluun?
Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos perhe eroaa kirjosta, voisi olettaa että he eivät ole uskossa. Miks isiis uskonnottoman perheen lapsi menisi rippikouluun?
no minä olen ollut uskonnon tunneilla ekaluokasta lähtien vaikka en kirkkoon kuulunutkaan lapsena..liityin siihen vasta myöhemmin, halusin kirkkohäät ja ristiäiset jne.. et jos lapseni haluaa olla uskonnontunneilla en sitä kiellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos perhe eroaa kirjosta, voisi olettaa että he eivät ole uskossa. Miks isiis uskonnottoman perheen lapsi menisi rippikouluun?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatami:Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:kirkosta eroaminen mielessä.
alle 12v. eroaa automaattisesti kirkosta huoltajansa mukana. rippikouluiässä lapsi voi käydä rippikoulun mutta tämä edellyttää kirkkoon liittymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Niin ja rippileirin hinta oli sama kirkkoonkuuluvalle kuin kuulumattomallekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja taavin äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos perhe eroaa kirjosta, voisi olettaa että he eivät ole uskossa. Miks isiis uskonnottoman perheen lapsi menisi rippikouluun?
no minä olen ollut uskonnon tunneilla ekaluokasta lähtien vaikka en kirkkoon kuulunutkaan lapsena..liityin siihen vasta myöhemmin, halusin kirkkohäät ja ristiäiset jne.. et jos lapseni haluaa olla uskonnontunneilla en sitä kiellä
Mutta onhan mahdollista että lapsesta kasvaa ateisti ja ateisti harvemmin haluaa kirkkohäitä tai ristiäisiä lapselleen tai edes istua uskonnontunnilla kuuntelemassa kun tarinoita väitetään tosiasioiksi
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos perhe eroaa kirjosta, voisi olettaa että he eivät ole uskossa. Miks isiis uskonnottoman perheen lapsi menisi rippikouluun?
Meillä lapset saavat itse sitten aikanaan päättää, menevätkö rippileirille. Esikoinen on nyt parin päivän päästä lähdössä. =)