Jos vain lähtis ja jättäis kaiken taakseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vai mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska:
Onko se video missä nähtävissä ? linkkiä

Jaska

Se nyt ei kuuluu tähän ja kuten aiemmin jo totesin niin sehän ei ole minä vaikka muistuttaakin ja mies on ehdottomasti sitä mieltä että se on mä ja mä en voi sitä millään todistaa.
Se on sivusta eli vain profiilikuva ja mä en näe mitään samaa ja näen vain sen että se on joku 40+ vanha ellei 50+

ÄLÄ RAKAS IHMINEN IKINÄ,MILLOINKAAN JÄTÄ LAPSIASI!!

Minä olen kokenut sen mitä on kun äiti vaan lähtee,jättää lapset (minä ja 3 muuta lasta ) yksin,lähtee vain kauppaan ja takasin ei tule..Se tunne,olin silloin 4 v, on niin pakahduttava,pelottava,ahdistava..Ole kiltti,jos jätät lapsesi joskus,pidä huoli että heillä on joku, joka huoltaa heitä!
Meidät jätettiin yksin kotiin,äiti lähti vain maitoa hakemaan lähikaupasta..

Siinä törötettiin minä,sisko ja kaksosvauvat..kunnes joku silloisista naapureista soitti mummalle,joka tuli meille.Oli niin huolissaan kun vauvat vain itki.Naapureille oli annettu mumman numero johon soittaa..Ja meitä lapsia oli kielletty avaamasta ovea,jos oltiin keskenämme kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaska

Se nyt ei kuuluu tähän ja kuten aiemmin jo totesin niin sehän ei ole minä vaikka muistuttaakin ja mies on ehdottomasti sitä mieltä että se on mä ja mä en voi sitä millään todistaa.
Se on sivusta eli vain profiilikuva ja mä en näe mitään samaa ja näen vain sen että se on joku 40+ vanha ellei 50+

Video on siis ukkosi tekosyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Rastatukkainen punatulkku:
ÄLÄ RAKAS IHMINEN IKINÄ,MILLOINKAAN JÄTÄ LAPSIASI!!

Minä olen kokenut sen mitä on kun äiti vaan lähtee,jättää lapset (minä ja 3 muuta lasta ) yksin,lähtee vain kauppaan ja takasin ei tule..Se tunne,olin silloin 4 v, on niin pakahduttava,pelottava,ahdistava..Ole kiltti,jos jätät lapsesi joskus,pidä huoli että heillä on joku, joka huoltaa heitä!
Meidät jätettiin yksin kotiin,äiti lähti vain maitoa hakemaan lähikaupasta..

Siinä törötettiin minä,sisko ja kaksosvauvat..kunnes joku silloisista naapureista soitti mummalle,joka tuli meille.Oli niin huolissaan kun vauvat vain itki.Naapureille oli annettu mumman numero johon soittaa..Ja meitä lapsia oli kielletty avaamasta ovea,jos oltiin keskenämme kotona.

En jättäisikään sillä lailla. Tälläkin hetkellä olisi niin hyvä tilaisuus kun ovat isänsä kanssa syömässä ja ite yksin kotona.

Saako vielä sinulta udella miten kävi?
Tuliko koskaan takaisin? Välit nyt? ja oliko isää?

Sinuna hakisin eroa ja jonkinlaista terapia-apua, vaikutat masentuneelta :( Älä kuitenkaan hylkää lapsiasi, kadut sitä vielä jonain päivänä. Muuta erillesi miehen kanssa, ja voittehan sopia, että lapset jää hänelle ja sinä tapaat heitä säännöllisesti. Mutta ammattiapua tarvitset oikeasti! Rakkaus lapsiisi löytyy varmasti, kun saat omat ajatuksesi valoisimmiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja killi:

Jaska

Miten tarkoitat tekosyy?
Jos ymmärrän oikein niin juuri sitä, eli musta on kokoajan tuntunut siltä että se hiillostaa mua tällä asialla että pääsis musta eroon... en tiedä ja en voi siinä tapauksessa selittää miksei voisi vain jättää minua sitten mutta tämä saa-kelin syyttely on RASKASTA.
"mä tiedän että se olet sinä", "kyllä mä sut tunnistan" jne, jne, jne

[/quote]

En jättäisikään sillä lailla. Tälläkin hetkellä olisi niin hyvä tilaisuus kun ovat isänsä kanssa syömässä ja ite yksin kotona.

Saako vielä sinulta udella miten kävi?
Tuliko koskaan takaisin? Välit nyt? ja oliko isää?

[/quote]

Äiti koitti tulla takasin 3 vuotta tuosta,mutta isä sanoi että ei.Hän ei enää luottanut ja uskonut siihen,että äidistä olisi Äidiksi.Minä en koskaan halunut äitiä lähelleni,pelkäsin jopa.Mumma oli mulle ja sisaruksilleni äiti-roolissa,mumma kertoi mulle mitä on kun kasvaa aikuiseksi..

Äidistä en ole kuullut nyt mitään..Enkä enää tahdo..

Alkuperäinen kirjoittaja ap loppu:

Jaska

Miten tarkoitat tekosyy?
Jos ymmärrän oikein niin juuri sitä, eli musta on kokoajan tuntunut siltä että se hiillostaa mua tällä asialla että pääsis musta eroon... en tiedä ja en voi siinä tapauksessa selittää miksei voisi vain jättää minua sitten mutta tämä saa-kelin syyttely on RASKASTA.

Saanko kysyä millainen teidän liitto oli ennen tätä videojupakkaa? Ihmetyttää myös miksi ette ole jo eronneet, jos tilanne on kerta noin paha? Jos mies halveksii sinua (tekstisi antavat näon ymmärtää ) ja sinä olet koko ajan "kynnysmattona" niin luulisi ettei tuota tilannetta kestä kumpikaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap loppu:

Jaska

Miten tarkoitat tekosyy?

Saanko kysyä millainen teidän liitto oli ennen tätä videojupakkaa? Ihmetyttää myös miksi ette ole jo eronneet, jos tilanne on kerta noin paha? Jos mies halveksii sinua (tekstisi antavat näon ymmärtää ) ja sinä olet koko ajan "kynnysmattona" niin luulisi ettei tuota tilannetta kestä kumpikaan :(

En edes osaa vastata tuohon miksemme ole eronneet, mä nyt vaan olen odottanut että näkisi totuuden ja että se ei tod. ole mä siinä pätkäs.
Ja kai senkin takia koska olemme vasta vuoden olleet naimisissa mutta yhdessä kuitenkin 13vuotta.

Ja totta on jopa sanonut että halveksii minua ja itelläni on sellainen tunne että hän ei pidä minua minään.

Mutta tänään silmäni aukesi eri lailla ja olen jo ajatellut elämääni eteenpäin mitä se voisi olaa. Vapaus, ei syyttelyitä ei halveksivia katseita ja mykkäkoulua.

Kai se on erottava...... =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap lähtee:
ovat olleet nyt klo 15 asti matkas joten ei heillä kiire ole kotiinkaan. =(
Jos sitä sitten rupeaisi pikku hiljaa pakkaileen kamoja.

Lähde vain, mutta älä hylkää lapsiasi kokonaan :( Mene nyt alkuun vaikka jonkun ystäväsi luo tai hotelliin. Huomenna marssit hakemaan avioeroa ja yrität löytää itsellesi asunnon. Lapset voi jäädä miehelle, jos niin sovitte, mutta tapaa heitä silti, he ovat kuitenkin viattomia tähän kaikkeen! Voimia sinulle!!

Lähde vain, mutta älä hylkää lapsiasi kokonaan :( Mene nyt alkuun vaikka jonkun ystäväsi luo tai hotelliin. Huomenna marssit hakemaan avioeroa ja yrität löytää itsellesi asunnon. Lapset voi jäädä miehelle, jos niin sovitte, mutta tapaa heitä silti, he ovat kuitenkin viattomia tähän kaikkeen! Voimia sinulle!!

Jos menen hotelliin niin mies nyt oikein "innostuu" ja luule että olen taas "työkeikalla" tekemässä uutta videopätkää. =(

Mutta se on moro nyt menen kuitenkin. =)

Kiitos kaikille jotka jaksoi edes lukea tätä. *hali* =)

Kyllä se aurinko minullekin paistaa............joku pvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja heissulivei :

Jos menen hotelliin niin mies nyt oikein "innostuu" ja luule että olen taas "työkeikalla" tekemässä uutta videopätkää. =(

Mutta se on moro nyt menen kuitenkin. =)

Kiitos kaikille jotka jaksoi edes lukea tätä. *hali* =)

Kyllä se aurinko minullekin paistaa............joku pvä :D

Joo, kyllä se aurinko vielä sinullekin tulee paistamaan! Uskon, että on hyvä teille molemmille lopettaa tuommoinen liitto, jossa ei ole kunnioitusta ja toisen arvostusta. Onnea sinulle uuteen elämänvaiheeseen!

Jos laitat sen linkin niin ehkä siitä kuvasta tai videosta löytyy tietoa (metadataa tai jotain) jonka perusteella voisi todistaa sen videon olevan jostain muualta.

Jaska

Mä ymmärrän sua tosi hyvin. Mulla 2 lasta, toinen vauva ja rakastan sitä yli kaiken. Sitten on isompi josta olen erkaantunut, haluaisin vain päästä siitä eroon. Tiedän olevani masentunut, saan apua...
Toisaalta uskon että se äidinrakkaus on jossain tuolla..

Sorry Jaska, se video on miehen tietokoneella jossain piilossa salasanojen yms takana.
Mua ei voi vähempää kiinnostaa ko video, ja sen verran nörtti mies mulla on että se sais kyllä itekin selville yhtä sun toista jos vain haluais.

Jos epäilet että miehesi tietää, että se et ole sinä, eli syyttä suotta syyttää sinua tehdäkseen sinusta mitättömän, pilatakseen itsetuntosi, miksi hänelle jättäisit lapsesi?

Voi että :(. Onko sulla minkä ikäiset lapset? Tässä teidän välissä on ilmeisesti paha väärinymmärrys? Johtuuko kaikki tosta leffasta? Siis onko suhteenne muuttunut sen jälkeen kun miehesi sai käsiin tuon filmin? Syytä olisi varmasti mennä rauhassa jutteleen jonkun 3. osapuolen kanssa. Voimia kovasti!!

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:
Voi että :(. Onko sulla minkä ikäiset lapset? Tässä teidän välissä on ilmeisesti paha väärinymmärrys? Johtuuko kaikki tosta leffasta? Siis onko suhteenne muuttunut sen jälkeen kun miehesi sai käsiin tuon filmin? Syytä olisi varmasti mennä rauhassa jutteleen jonkun 3. osapuolen kanssa. Voimia kovasti!!

Lapset ovat 3 ja 6 ja ovat minun lapseni myös, biologisesti.
Ja KAIKKI on muuttunut ton videopätkän jälkeen ja välejämme ei voi "parantaa" ennenkuin voin syyttömyyteni todistaa mutta miten hel-vetissä sen teen on toinen asia. =(

Ja mitä 3s osapuoli tässä voi, todistaa syyttömyyteni??? --->umpikuja
ja mä haluaisin tämän kärsimykseni ja syyttelyiten jälkeen kuunnon anteeksiannon mutta sitä en tule saamaan ennenkuin tosiaan todistan että se en ole minä mutta miten???

Ja joku ehdotti kunnianloukkauksesta syyte....ja sen tekisin ihan varmasti jos tietäisin että voisivat jotenkin jostain kaivaa totuus esiin ja kyseinen ämmä joka tos videolla on.

Miehen mukaan tuo pätkä on sitäpaitsi lähetetty samalta paikkakunnalta kuin me eli se siitä todisteesta. =(

Yhteistyössä